About

Wednesday, January 28, 2015

.: Cameron HighlaNd : Ladang sayur & StrawBerry :.

 As salam..

salam malam khamis..
wuhuu.. merajinkan diri pulak memalam buta ni on lappy..
try test cuba tengok... ada ok ka lappy ni..
lama beno tak on dia.. kang merajuk kang.. susah ooo...
hiii... ok lappy steady lagi.. masih boleh berkhidmat dengan baik..

sesekali dah rajin on lappy ni, moh kita sambung stori mori yang dah basi amat ni..
kisahnye bercuticuti cameron highland pada cuti sekolah september 2014 lalu..
huhu... gambar sangat banyak, rugi tak abadikan kat sini..
1 day mau belek2 semula kan..

tanpa membuang masa lagi..
kasi tempek saja lah kan...

nak bebel panjang lagi, dah tak berapa nak ingat dah..
huhu... seingatnya, 2 kali masuk ke ladang strawberry ni..
tapi sayangnya kedua2 kali pun tak boleh nak petik sendiri strawberry...
sian, MIL yang beriya nak sangat pun..
kami ni ok jer, tak dapat petik dapat tengok pun jadilah..
sayuran yang segar bugar, segar sangat mata memandang..

posing kemain lagi  kami pun..
posing skema jer, janji ada memori kat sini kan..hihi..

ok... layannnnnnn.... ^_~

menjunam turun, masa naik scary jer sebab dalam kereta, parking kt atas.. jauh gak menapak...huhu..

anak abohnye~

dah takmau pakai sweater dah si abang~

peace.. anak omak pulak..hii~

akeem missing..ngee~SIL n anak2 beliau, terselit arif disitu~

SIL n family~ ^_^



waaa weeeiii.....

peace~

eh.. mama pun tak bersweater yer.. macam tak berapa nak sejuk sangat,tapi sejuk jugak ni..huhu..sweater tertinggal kt kereta~

akeem in action~

jauh merenung tuh, pistol tak tinggai~

adik vs abang~

beli jangan tak beli ^_~

tergoda dak akeem tengok sayuran beso gitu.. ^_^
......to be continue... ^_~

thanks sudi singgah, senang-senang kite update lagi ye..
Bye........

Salam sayang.....

2 comments:

LYAfrina said...

mmg nampak segar sayur2

ch@ said...

pergh, daebak! mmg segar2 belaka.
taknak balik kan? best. rasa freshner je kena angin sejuk semulajadi. mandila hazab sket kalo takde pemanas air.