About

Friday, January 30, 2015

.: cameRon highLaNd : cont. JaLan2 in StrawBerry FarM :.

As salam...

Salam Jumaat yang mulia..
sambung abadikan kisah cuticuti cameron ye..
jangan ada yang jemu.. cek ambik kesempatan..
draft sementara ada masa ni..

nak buat sekali harung cerita pasal cameron, banyak sangat pulak kenangannya...
nak tak  nak.. kena pecahkan juga jadi beberapa episod.. ahaks..

moh kita layan sebahagian lagi, kenangan di ladang strawberry ni...
syoook.... ^_~
pose terpaksa dari si anak anak.. hahahaha...

budak ini, dah naik takmau turun, puas pujuk..lahaii...

mana gheti dok diam si akeem tu.. eii....

tengok... akeem juga yang tak fokus..haih~




rehat lama sket kat sini, kasi can akeem layan fish beso dan cun cun kat sini.. hii..menarik!

kaktus pun ado..~

hilang sudah kasut akeem. dengan takmau berstokingnya..haih! anak anak..gitu ler... lama sangat berjalan, macam2 peel keluar~

singgah pekena menu yang ada kt pintu masuk ladang strawberry ni..yummey~




Alhamduillah.. merasa juga menu berasaskan strawberry kt sini..hihi.. sampai KL strawberry jadi tak sedap dah di tekak i nih..ngee~ kat sini je boleh layan...hiii..
Ok, sampai sini dulu..
ada kesempatan waktu, sambung pula edisi jalan2 the next day...
hurrm... masuk Taman Rama-rama dan edisi jenjalan mencari buah tangan sebelum gerak balik KL semula..

Ok, selamat bertugas dan selamat berhujung minggu..

Byee........

7 comments:

nieda said...

seronoknya jln2 kt cameron..sejuk jer kn. dah lama x pergi sana

Iela Fazielah said...

ina...tgk aiskrim strawbri sebijik2 dlm cawan tu terliur... ila xpernah msk dlm ladang big red straberi ni... miss cameron...

LYAfrina said...

bestnyer ..leh makan stoberi fresh2

~aSHa~ said...

lama tak singgah sini..

makin comey si abang..debab

maszmadi muhamad said...

teringin nak pi CH, tapi belum kesampaian lagi.....
syioknye jalan2 kan...

eima said...

rasanye tahun lepas kami langsung tak ke CH .... ingat nye bln ni nk pi la ...rindu CH heheh

ch@ said...

aiskrim stoberi sedap.
alaaa, rindu cameron highland.