About

Friday, November 21, 2014

.: Tired : ranDom piC - iG :.

As salam..

salam jumaat, bertemu lagi kita..
huu... sudah tidak tegar menulis di blog ni..
kesian, terbiar agak lama..
cerita -cerita basi pun, tk sempat nak abadikan kt sini lagi..
rugi rugi sebab detik berlalu begitu saja..
pantas sungguh masa..
bakal sampai ke penghujung tahun 2014 sudah.. :(

bakal menjelma 2015 yang belum tahu lagi cabarannya macamana...
apapun semua nya kena dilalui..

sekarang fefeeling sooo tired..
taktau pasai pa..
letih ajer badan...
perlukan massage agaknya.. hii..
jom balik kampung, berurut dgn bidan kampung, mesti syok kan...
kasi ringan sket badan..
ini asyik rasa, sakit urat, sakit belakang, sakit sendi.. semua ada jerlah..

nak nak teringatkan hal nak pindah rumah ni..
berkemasnya belum lagi..
penatnya dh rasa.. hurm..
nak tak nak, memang kita ajer kena buat semua..
en suami boleh tolong angkat jer..
hurm... itu yg kita pilih, jgn nak mengeluh kan...
susah2 dahulu, utk senang2 kemudian..
in sha Allah.. amin  ^_^

ok, cukup bebel pendek sebagai pelepas rindu.. hukhuk

selamat berhujung minggu..ceria2 selalu ye... yg penting senyum kena selalu.. ^_~

layan random pin from IG. kasi tempek saja..

4 comments:

LYAfrina said...

amboi..pic last tu.. kemain aksi tidur kaki camtu.. haha

eina..biasalah smpai satu tahap, mmg masa 24jam tu x cukup.. rsa letih. T/jawab pon bertambah.. maybe eina perlu ambik cuti utk rehatkan diri

eima said...

suka tgk ganmbar hakim tu ... comey sgt yg bakai kemeja tu ...

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

baju otomen akeem sebijik sama ngan zareef..hihi

NzA said...

tang mengemas tu xlarat....sebelum danselepas....fuh!!!!!