About

Tuesday, September 9, 2014

.: ups..ceRita HaritH di lewaT maLam 3 syawaL :.

As salam..

Ups... semalam cerita 5 syawal, dah balik semula ke 3 syawal pulak..
boleh la kan.. ^_^

Previous n3 pasal raya, mama ada abadikan gambar 4 family kakak-kakak mama..
mana pula perginya pic family lagi sorang adik bongsu kan...?
hu.. pakcu mad bebudak ni, balik lambat..
raya ke-3 malamnya baru sampai.. dah lewat malam pun..
time raya tu, harith (anak adik mama) dah boleh berjalan..
suka la tengok.. (harith boleh berjalan di usia 10bln++, cepat berjalan macam akeem ^_^)

sebab tak sempat snap gambar mereka anak beranak
sebab esoknya mama dah bertolak balik KL, makanya tempek saja pic harith yang disnap, lewat malam time mereka baru sampai tu ye..

harith yang bolat, comel, geram.. rindu sama dia lah!
lama tak jumpa..huu~ 

harith dan abang ijat-mereka sepupu ^_~


sangat comel kan, budak baru boleh berjalan ni..suka tengok !

happy sangat dia haa...
gambar di bawah sekadar selingan..
sebelum bertolak balik KL, paginya sempat bebudak ni
main cuci-cuci kereta dan motor ... suka la dapat main buih dan main air kan.. ^_^


akeem - ijat - arif .. mereka sepupu..
Ok, itu je kot mau tempek..
sekian dulu, terima kasih sudi singgah!

6 comments:

Nad MamaZN said...

makin tembam harith ni! mau ikut cam abg arif nnt hehe.. lama x nmpk mak harith hehe

eima said...

bam bam betui la .. huhu comey !!

LYAfrina said...

RAJINNYA BASUH KETE N MOTOR
cute budak bru pndai bjln ..

Nafira usof said...

tomeynya harith..
pipi dia kemain lebar haaa..
geram plak nengok!
hehehehe

aTieYusof Family said...

Comeyynya depa..semua bam-bam..cute.. rajin tolong cuci keta tu..hehe

Ena said...

semangat nay abg long arif.. suka tengok dier..
tinggi pulak tu kan hehe
wahhh rajinnya..