About

Wednesday, August 27, 2014

.: WW : uLar & aKeem :.

As salam...

balik kampung raya lalu, lepak2 petang 2 syawal..
sepupu mama a.k.a pak su ghani budak-budak ni..
bawa ular sawa belaan beliau..

weeiiii... geli geleman..
tapi nak jugak tengok .. hii...

akeem mula-mula cam seram jugak..
lepas tu OK.. lagi mau picit2nya ular tu..hii..

si abang arif?
hiii... jangan di tanya..
lari tak cukup tanah dia..
hahaha... muka pecat bila orang usik tanya pasal ular..huu...
itu yg kontra nya adik dan abang ^_~

layan sikit gambar di bawah ni..
banyak snap sebenarnya, banyak juruphoto masa tu.. hii..
tapi sikit jerlah interframe... yg snap pakai camera jer ni..
masing-masing sibuk pegang HP masing-masing nak rakamkan gambar..
^_^
layan....


mula-mula berani-berani takut lagi.. lepas tu, dia genggam erat la itu ular..hii..

si abah pun nak juge...hii...

ni rik takut ni...si akeem..hii..
ok, selamat bertugas! ^_^

7 comments:

Sue said...

ball phyton... anakbuah sue pon bela. mula2 saiz macam tu la.. lagi sekali jumpa, da besar sikit, rasa cam ngeri pulak. nanti rajin sue tepek gambar anak2 dgn ballphyton kt blog... baru teringat ade gambar dorang...

Iela Fazielah said...

ADUHAI....ULAR..ILA PUN RS GELI GELEMAN..TP BAGUS AKEEM

eima said...

geli la ... bkn ape sbb ade bau ngan berlendir kan ... tp tatau la klu yg kecik cam ni tuan dok kelek je ... heeeee geli

Nad MamaZN said...

eeuuuwww geli!

LYAfrina said...

Waaaaa... bela ular sawa.. nanti bila bsr mcmana?? Huhu
Beraninya.. klo lya xleh kot nk pegang. Bkn sbb takut.. tp geli.. hehe

NzA said...

eeeeee....gelinyaaaaaaa....

mami uyun said...

beraninya die pegang...
uyun memang tak berani dengan binatang.. walaupon kucing..hehe