About

Wednesday, July 9, 2014

.: WW : in ProGress - weekEnD hoMe :.

As salam...

salam ramadhan ke-11..
Alhamdulillah....

perkara mengujakan sekarang
in progress, our weekend home!
@ nilai...
penantian dari tahun 2011.. pheww...
^_^

Alhamdulillah.. moga diberi kesempatan untuk menetap sepenuhnya nanti..
in sha Allah...

p.s selamat bertugas !

16 comments:

mummy_ayu said...

wah..dah siap dah.. alhamdulillah..

Nieyl said...

Nieyl singgah pagi di sini...:)
Alhamdulillah...

ZaLina BLank said...

alhamdulillah .. seronokkan kalau dah ade rumah sendiri .. kita boleh buat apa je dkt rmh kita tu .. betul tak ? tumpang gembira tuk awak sekeluarga :)

Azura Adzraai said...

salam... lama x jenguk sini... ketinggalan ketapi...

cantik nyew umah... ;-p

mama ka0ri said...

waahhh...masuk umah baru...bestnya!!

Sal Wawa said...

Wah... bestnya...

Nad MamaZN said...

alhamdulillah, seronoknya!
teringin dah ni nk mkn laksa ngan nasi tomato kat umah baru, heheh

amy said...

WAH BESTNYA HAS NANTI GI NILAI BOLEH SINGGAH UMAH HAS :)

cik hani said...

alhamdulillah..
dah hampir siap yer?

tak sabar tunggu deko rumah ni pulak.share yer nanti

Sue said...

best kan masuk rumah baru.. tp kalau ade duit sedebuk tu lg bestt buat reno ke ape ke... kitorng masuk awal thn ari tu..kosong je rumah.. hehehe.. takde buat apa pun.. tak larat nk bayar sewa dgn rmh punye punya pasal tepaksa la pindah juga

Nafira usof said...

dah siap dah eh??
alhmdulilah.. dh start reno dh pon yer. lepas nih start deko2 pulak.. hehehe

eima said...

siap buat kicthen kabinet dan plaster siling dh....

cantik.....bila nk pindah ni....

Hanna said...

Waa best la kak dh dpt masuk rumah..tahniah tau :)

Saya pun x sbr nk deco2 mcm akk

LYAfrina said...

waa..cantik sgt eina..mesti eksited n x sabar kan..

AYuNG said...

jln2 jenguk umah kat sini...

blh email sy x details rumah:
misz.ayung@gmail.com

Sbb sy dlm proses tgk2 umah kat sini...
tq..

HanymHunny said...

salam kak, sye pon dduk tamn teratai nilai 7...akk dduk area mne? selamat bjiran kak...