About

Thursday, July 3, 2014

.: maKan sempeNa aNniversaRy & haRi Gaji :.

As salam..
salam Ramadhan ke-5.. Alhamdulillah...

herm... cerita lama, tapi nk jugak abadikan disini..
tanggal 31 mei lalu, wedd anniversary kami yang ke-6 ..As-Az.. ^_~…
takdelah sambut special pun..
dan takde pun sesi tukar2 hadiah ke apa..
dah terbiasa gitu... huu.. hii..

kebetulan hari gaji pulak kan..
so, plan dinner kt luar jerlah
lama tak dinner luar kan..

dan lagi syukur juga, bermula tarikh tu ada sedikit increment.. alhamdulillah...
nampak juga ada penghargaan buat yang masih setia di 'sini'.. 9 tahun dah berkhidmat di 'sini'..
next year, mei genap 10 tahun..
moga masih boleh bertahan.. kalau tiada aral... Aminn...

ok, moh tempek pic makanmakan..
tidaklah ke restoran or hotel hebat pun..
dekat2 saja, dah lama niat nak makan kt sini..tapi tkde kesempatan..

percubaan pertama, boleh tahan...
service pantas, makanan sedap, harga sangat berpatutan...
next time boleh singgah makan lagi ^_^

lokasi : restoran sukhumvit, tmn datuk harun, PJ.

pilih set B.. berbaloi untuk 4 orang kami makan, licin semua ^_^

ok, selamat menunaikan ibadah di bulan puasa, selamat bertugas!

10 comments:

LYAfrina said...

waa.. makan besar gitu...
alhamdulillah.. rezeki

happy anniversary buat eina n husband..

Masya said...

murahnya... oklah pakej ni, tak bg hadiah xpe yg penting saling mengingati tarikh tu hihihihi

mama ka0ri said...

Alhamdulillah...happy anniversary...

eima said...

ok la byk juga tu tapi semua habis .. hebat ...

Nad MamaZN said...

kak, gmbr mknn mmg dikaburkan ke? hehe...
sedapnya la hai...
alhamdulillah, servis dihargai, tu sbb ada increment ;)
nnt akak pindah nilai, akan dirindui la hehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seronok makan besar tu Eina..
Barakallahu Lakuma Fii Khair..

Mar Mansor said...

tahniah mama

maszmadi muhamad said...

meriah..... bestnyer makan besar sekali2 kat luar kan...

Iela Fazielah said...

wah..sedapnyer...nmpk menarik...

ch@ said...

happy belated annyversary akak (ma'ai lewat dua bln, hihii) smg kekal hingga syurga.
mesti meriah tangan mkn di restoran dgn anak2 kan?