About

Tuesday, July 8, 2014

.: aKtiviti cUti seKolah laLu :.

As salam..

salam ramadhan ke-10..
Alhamdulillah...

herm.. masa oh masa..
huu...

cukup sikit2 jerlah membebel kan
bulan puasa ni .. ^_^

aktiviti musim cuti sekolah lalu..
bulan 5 kan.. haih lama sudah berlalu..hihi..baru nak stori..ngee...

boleh la dari takde langsung kan..
takde program jalan jauh2 pun..
makabah bz kononnya, anak redha' jerlah..

sbg pengisian musim cuti sekolah
bawa jugak anakanak ke Pusat Sains Negara, Bukit Kiara..
haih, dah berapa kali dah pergi..
tapi teruja si anakanak tetap jelas terasa
takde istilah boring ke tempat macam ni pada mereka..
ada fish besobeso, aktiviti macammacam dll...

kebetulan cuti sekolah, masuk adalah percuma ye... untung laa...siap ada sesi cabutan bertuah lagi kat dalam tu... ^_^

ok, tempek je pic yang disnap ntah apa apa jer ni..
guna phone jer, lepas balik kenduri terus singgah sini..
berbaju kurunglah kite ye... hihi..
sopan... ^_~

p.s ada insiden menggelikan hati, sempena musim sekolah tu, dah lupa apa programnya, tapi ada zombi 2 orang dan seorang paripari berkeliaran, mujur sepanjang dalam tu, si abang tak perasan kewujudan mereka, walhal ada je kt belakang dia, tepi dia.. tapi memang dia tak nampak.. leka main benda lain... sekali time dah nak balik baru dia perasan, zombi nak mai dekat dia.. dia punya lari tak hengat..terus meluru masuk toilet.. hu.. si mama pun pecut ikut sama la.. anak haiih... tercungap2 dia... siap tanya, 'mama zombi dh tkde ke? ayep takut'.. takut bukan main... hahaha... adiknya akeem? .. releks je tengok zombi tu dgn abahnye.. kikiki.. abang abang, harap je badan beso.. ngee... lepas pada tu, terus di ajak kita balik... herm.. memang tak sempat la bergambar dgn zombi pun... ^_^

ok.. selamat bertugas! mood update guna phone lagi.. hu.. apakan daya.. :(

4 comments:

mama ka0ri said...

budak2 kalau boleh berjalan dan bermain mmg takde rasa penat dan boring pon diaorg ni..tgk tu..seronok je muka diaorg..hihi..

Nad MamaZN said...

ekekekeke...kelakar la arif ni ;)
tp mmg kecut pun bila tetibe ada kt sblh hehe
takpe arif hi-5 ngan ciknad, ciknad takut gak :)

eima said...

mesti br lps blk dr kenduri ni kan k.eina kan ... hehehhe

LYAfrina said...

tgk muka si adik tu.. kemain tgk ikn2 kat ats aquarium tu