About

Thursday, June 12, 2014

.: MeLayaN geLagat anaK-aNak :.

As salam..
Salam Khamis..
yuhuuuu... esok dah Jumaat..Alhamdulillah.. ^_^

mood membebel adalah sangat kurang sekarang...
gambar sebagai penyeri n3..
malayan gelagat si anak-anak teruna dua orang kat rumah tu..
en abahnya belikan jubah untuk mereka..
alolo... tomei sangat lah.. hihi..

kekonon nak solat sama la kan..
sekejap je khusyuk, lepas tu.......herm.... ^_~





tengok... dah tak serius..
kuat bergurau si adik ni... eiii..
sempat si abang menjeling.. hihi..
mama sibuk jer kan.. ambil-ambil gambar pulak..hihi..

selesai tak berapa nak selesai solatnya..
mengaji pulak.. baik punya sopan si abang tu ye...ish ish..
alahai...


terima kasih sudi singgah..
esok Jumaat ! minggu terakhir cuti sekolah..
minggu depan, kesesakan lalulintas kembali seperti biasa...huuu~
kena keluar awal lah.. :(

11 comments:

mama_ka0ri said...

comel jer dua beradik pakai jubah..:)

yang abg tu dah kenapa selak sampai nampak lutut..hahaha...comel...

aTieYusof Family said...

alo..lo..hensem2 & comel anak2 ni berjubah.. cute! :)

nieda said...

comel aksi mereka...dh besar nnti jadi anak soleh ya

eB said...

sejok mata memandang... (",)

Ms Haslina said...

alahai comelnya. semoga menjadi anak yang soleh ye sayang2.

Nafira usof said...

tergelak2 tgk pic dorang.
comel sangat.. si adik memang selalu camtuh.. sama ngan delisha.. suka kacau kalo kakak dia ikut papa dia sembahyang. hahahaha.

takpe.. pendedahan awal untuk anak2 kan~

Nad MamaZN said...

comel anak2 bujang ni berjubah...
saya ingat lagi 3-4thn lepas
entry pertama akak tegur saya pasal zakwan berjubah la hehe...
owh, cepatnya masa berlalu! lama dah kita kenal kn kak :)

Iela Fazielah said...

alolo..comel... tp nak bc kitab kain sinsing tiggi betul...hihi

NzA said...

alolo.....comel je dua2 nie.

mummy_ayu said...

tomei2 nya...tapi pic last tu..ala, tercekci plak..

LYAfrina said...

Hihi..comey.

Xpela.. atleast dh ada basic kan