About

Monday, May 12, 2014

.: MaCam-maCam si aKeeM :.

As salam..

Salam hari Isnin..
Allahurabbi... kenapa masa terlalu singkat sangat sekarang ni ye..
Huu... dalam sedar tak sedar..huu..
moga semakin hari semakin kian berubah untuk menjadi  insan yang lebih baik..
In sha Allah..Amin...

penat badan la, nak buat draft n3 pun gagahkan mata ni..
ikut hati tidur awal jer.. this weekend sedikit cuma masa dirumah..
rehat adalah kurang...huu~
so, draft la 1 n3 untuk hari ni, esok cuti kan.. hooyeee...! ^_~

tidak lah hendak membebel pun..
tempek gambar si akeem yang banyak akal ni jer...
ada saja kerjanya..huu..

adoooi dah serupa apa jer akeem ni, segala benda nak dicubanya.. dengan stoking cuma jumpa sebelah jer..hiii

..dengan puting di mulutnya.. (biasa time mengantuk jer, nyotnyot puting.. ini.. ?.. haih.. makin menjadi-jadi pulak..)

dengan.. HP lama si mamanye.. lahaai..akeem..

apapun boleh ye akeem, janji jangan buat mama marah sudah.. main berpada-pada yer... ^_^
Selamat bercuti umum...
Selamat berehat-rehat.. (huh rehat la sangat kan.. )

p/s huu.. banyak stok gambar sebenarnya weeeh... makin hari makin malas pulak nak buat sesi edit mengedit ni...huhu...aponakdikato..wuu..


8 comments:

Nad MamaZN said...

akeem dah besar, semua pun nak explore hehe.. :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwah Mamalieyna ,

Seronok tengok keletah anak2 ni ML.. kekadang boleh senyum sendiri dan kekadang boleh jadi monsterkan hehehe :)

Akak follow #806 jemputlah ke blog kecil akak ye :)

::NureeN:: said...

akeem bg hint kot eina.. hihi
t c yerr
rest kan bdn esok :)

Nafira usof said...

heheheh.. comel lah Akeem nih~
kiut sangat~

Rizziela said...

nak g mana tu dengan bertopi tu

Mar Mansor said...

hahaah..pakai stokin sebelah..saya baca entri sambil senyum2..kang gelak kuat2 orang ckap giler pulak

Maria Firdz said...

haha.. mcm2 stail...

ch@ said...

kombat yg sdg buat penyamaran. cayok akeem.