About

Wednesday, April 30, 2014

.: WW : SterENG kereTa :.

As salam..

Gadget baru buat si anak-anak..

hari pertama, teruja, masuk hari berikutnya...
dah booo layan...huuu~



kisahnya membeli, sebab member ofis yang nak membeli untuk anaknya..
sekali jalan la, beli online..

sekali, bila dah dapat..
bertahan sehari dua je dilayan, lepas tu, dibiar sepi..
huhu.. kesian mainan :'(


p/s tujuan beli supaya si adik tak kacau stereng kereta bila si abah driving, tapi huu.. sama jer.. kalau dia rasa nak kacau, dia kacau juge.. alahai..akeem..

10 comments:

Nad MamaZN said...

kang mama kasi stereng btul2 punya baru tak kaci abah ye akeem? hehe... biasa la budak, awal2 je excited. pastu hmmmm, paham2 je la..sama la mcm budak2 kt umah ni

aTieYusof Family said...

hihi..kejap je layan mainan kan, pastu dibiar sepi...hehe

Ratu Hatiku said...

Hihihi...stereng yg ori lg best dr mainan..sbbtu x layan dah yg mainan pya....

Nafira usof said...

anak2 dia mana boleh main bende sama lelama kan~ sekejap mau lah. nakkkk jugak usik org lain punye.. hahahaha

Gieyana said...

Menarik..ni utk anak2 yg selalu ganggu time driving..:)

Cik Anita said...

Ouh. Tak tau plak ada mainan macam ni untuk budak2..hehe.

Tapi idea yang sangat bagusss~ Tapi budak, macam biasa la..dapat yang mainan tak puas, nak jugee yang bebetul punyaa.. :p

eima said...

budak2 gitu la..mana ade mainan diorg main berulang ..penuh dah stor kat rumah ngan maianan

NzA said...

wah kemain adik n abang drive ye....

Mar Mansor said...

budak kan..macam tu lah..kalau nak tu tak menyabo..dah dapat adalah sehari je dia main..

Esfarisya Asri said...

bli katne dear.or nak letgo murah2 ke.tgh mencari.hihi.