About

Tuesday, April 15, 2014

aGaiN ...not enough time..

As salam..
Salam selasa 15 april ...

Wohho... tajuk kemain speaking noooh..
Hehe... yes.. again.. not enough time.. nak membebel dan draft n3 di rumah..
Sampai rumah, ada aja kerja nak dibuat, sampai time nak tidur..
Malas dah nak bukak lappy..huu..
Kalau malam ni pun tak sempat jugak.. memang esok sunyi la blog ni..
Sebab tak ada dah stok draft n3 .. ini stok draft n3 terakhir..
Upload gambar random pic..
Simpan sini as a kenangan..

Layan jerlah.. sekejap lagi, ada time sikit lagi sblm 830am kita BW jap ye.. huu..

So, tempek saja pic yang ado ni.. :-)

Akeem nak merasa air kopi si abah.. dap eee... katanya..

Sweater celoreng dua beradik.. ada beberapa minggu jugak, kami merempit 4 orang pagi2 dr bukit jalil... hehe.. skrg musim hujan petang tak boleh lagi...


Melepak rumah anak sedara, kyong @sepupu si anak2.. layan ABC dan ayam goreng!



Sesekali dua beradik sporting bergambar :-)..
Awal pagi sebelum keluar breakfast di hari minggu

Sekian...

10 comments:

ZazaMyMoon said...

gmbr anak2 pn ok je nak jdkan bahan cerita kt fb.. hehehe..
comel anak2 mama bergambar.. gmbr last tu cute ;-)

Nad MamaZN said...

sedapnya tgk abc ngan ayam goreng tu ;)

NzA said...

2lh, mmg kesibukan menghalang kita utk mengadap lappy..skrg ni akak mengadap tab je....jrg2 dh buka lappy.

aTieYusof Family said...

Gambar anak2 lah yg sejuk je mata kita nak tengok... comel jak gaya depa...:)

Lily@MamaZaraZareef said...

Huhu..samelah kite eina..makin hari makin kesuntukan masa nk buat draft entry..kat ofis mmg tak dan langsung dah nk bukak2 blog ni..hukhukhuk

Nafira usof said...

begitu lah kita kan~
kadang2 ade masa boleh lah draff siap2 n3.. kadang2 memang x cukup masa. kt rumah lg byjk bende nk kena buat.. dah abes keje rumah.. letih dah kan~ huhuhu

eima said...

bambam betui arif kan ...
sedap eskacang lama tak mkn

RiEda96 said...

akeem nampak kurusla..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

wehuuuu lamanya tak mai sini sbb sy pon dah berbulan2 tak hapdet kisohnye kat blog sy nun huhuhuh

nurfadilah suardi said...

Pandai yer buat air.Nanti leh buatkan air untuk aunty.hehehe