About

Wednesday, March 12, 2014

.: WW : baJu SuKan :.

As salam..

Si abang arif..
Sudah dapat baju sukan tadikanya..
suka la tu, tak perlu pakai baju putih lagi.. ^_^

hari pertama haruslah mama suruh posing.. hahaha.. layankan jer.. =P (bajunya saiz XXL..huu..)
p/s mama tadika tahun 1985-86 dulu, pakai baju biasa je hari-hari, untungnya mak mama seorang tukang jahit, macam-macam fesyen mak mereka cipta, si mama ni jadi tukang peragakan la pergi sekolah hari-hari..hehe.. suka.. suka.. eh tetiba terkenang ^_^

9 comments:

Nadiah Sidek said...

arif makin bulat ya? dah lama tak datang sini. di FB ada juga kadang-kadang nampak gambar tapi tak perasan pula arif berisi :D

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Semangat & nampak tinggilah Arif..cantik baju sukan dia..

::NureeN:: said...

tegak berdiri mcm tgh berkawad hehee
dh makin berisi abg long..
alhamdulillah, anak2 sihat ibu bahagia

Nad MamaZN said...

comey je arif :)
seronok dia skolah ye, alhamdulillah..

Masya said...

SAMA SIZE DGN ABH AMIR GEGEGEGEGE ....

BGSNYA ABG ARIF NAK BERGAMBAR MCM NI YER.. AMIR JGN HARAP PG² NAK BERGAMBAR..

Iela Fazielah said...

arif makin bulat ye.. ila pun terngat zaman kanak2 n remaja..time tu selalu design baju n hantar kat toilor utk buat, bj kurung malaysia je.. tp design mcm2... skrg susah nak jumpa... org pun suka buat bj kurung biasa or pahang je..

aTieYusof Family said...

Makin ensem Arif pakai baju tadika baru tu.. dulu2 kita takde baju seragam sukan ni...huhu

Nafira usof said...

segaknye abang long pakai baju sukan! posing ala2 abang polis gittu.. hehehe

Zaman tadika zura dh ade seragam sekolah.. pakai skirt lagi.. hehehe

Putri said...

Comel anak teruna awak.zaman saya sekolah dh.ad uniform.baju sukan ikut rumah sukan...tapi selalu tukar baju dgn kwn sbb x suka warna rumah sukan sendri