About

Thursday, March 6, 2014

.: weDDing @ MiNi StadiUM BestaRi, MITC MeLaka :.

As salam..

salam hari khamis..
bertemu lagi kita.. Alhamdulillah.. ^_^

last weekend terjah Negeri Melaka..
Ooh indahnya Negeri Melaka.. negeri yang bersih, indah dan banyak tempat menarik untuk di lawati..
tapi dek kerana kekangan masa, terjah mana lokasi yang perlu sahaja..

eeeh.. ini nak cerita pasal hari kenduri jer dulu... ^_^
stori jalan-jalan bandar melaka, next week kalau sempat edit photos ye..

tarikh : 1 mac 2014 (sabtu)
lokasi : mini stadium Bistari, MITC melaka..
agenda : majlis kenduri kahwin sepupu en abah (menetap di melaka bapa saudara en abah ni)

secara ringkas, bertolak dari rumah Bukit Jalil, around 10am
sampai tol ayer keroh around 12pm, jumpa FIL n MIL di tol ayer keroh tu..
mereka dari Johor..
kemudian kami bertolak beramai-ramai ke lokasi berkenaan.. on time... ok la.. ^_^

pintu gerbang~ >_<


ketibaan tetamu kehormat =P

PIL & MIL take turn ambil hidangan~


si mama jer yang toleh..yang lain-lain 'fokus makan' =p



pelaminan nan indah... sweet sangat.. soft kalernya..

sepupu en abah perempuan tu, Ika namanya~

1-1nya gambar en abah di majlis kenduri tu.. ^_^

beg cenderahati~
lama jugak lepak-lepak selepas makan..
around 230pm, gerak balik..
MIL dan FIL balik johor semula..
kami menuju ke lokasi penginapan.. ^_^

namanya hakeem ni, bukan reti duduk diam-diam..
asyik sangat bermain ni, turun naik turun naik..
si abang pun dah join sekaki..
huu~ sabar jerlah..
nasib la majlis saudara sendiri.... huu~


ada pulak geng, dak gegirl...
itu sepupunya akeem lah... ^_^



jumpa sekejap saja tok ayah dan mak toknye..sempat juga bergurau senda, selepas tu, masing-masing bawa haluan masing-masing ^_^
Alhamdulillah majlis berjalan lancar..
walau cuaca panas betul hari tu...

Selamat Pengantin Baru buat AtiQah dan pasangan~
Moga berkekalan till jannah.. Amin... ^_^

5 comments:

eima said...

pi kenduri pastu lajak bercuti seklai syok la kan kan

Nad MamaZN said...

Jauh tu p makan nasi kenduri :)
Dpt jenjalan skali best

aTieYusof Family said...

wahh! memang meriah majlis khawin ni Kak... tahniah pada kedua mempelai..:)

Nafira usof said...

Selamat pengantin baru buat pasangan pengantin~
cantek pelamin nye..

teringin nak makan nasik minyak.. hehehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Selamat pengantin baru buat pengatin...cantiklah pelamin dia..lembut jer kaler tu...