About

Wednesday, February 26, 2014

.: WW : Sh0ppiNg BerbaJu KuRung ! :.

As salam..

pelik ke shopping berbaju kurung..
ok je kan..
alang-alang baru balik dari kenduri.. ^_^

~makcik kat belakang tu pun, berbaju kurung juge.. ^_^
p/s akeem muka sedih, tak sihat time ni.. kena campak tu..heee~

13 comments:

ZazaMyMoon said...

pelik kalau saja2 pergi shopping pakai baju kurung .kalau baru blk kenduri ok lagi lah tu.. hehehehe

iduraz said...

haha..kita salu buat sis..kadang sampai ke klcc..ape nk segan, janji pakai baju..kikikiki

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Jarang tgk orang bershopping pakai baju kurung kan..tapi ok jer.. ^^ ..Banyak shopping tu.. :)

eima said...

aku slalu gak time balik kerja tu ....

Rizziela said...

saya pun jarang berbaju kurung kecuali raya & kenduri :D

::NureeN:: said...

klau blk dr knduri nk blk umah keluar plak shopping mmg liat la ckit kan'
so lajak ja terus hehehe

Nad MamaZN said...

Klu dr kenduri saya ok je pakai baju kurung masuk mall.. Tp nak p soping semata pakai baju kurung takpenah buat lg

Ibu Lala said...

Ha ha ha.kdg kdg ada gak sopinkntime berbaju kurung. Time balik.keje gitu

Gieyana said...

Kita selalu jer berbj kurung bila shopping. Rs biasa ja..:)

aTieYusof Family said...

OK je kak.. selesa juga pkai baju kurung walaupun gi shopping..hehe

ch@ said...

Kita biasa je kak shopping ngn baju kurung. Kadang blk rmh mertua rs mcm cantik je ngn bj kurung. Haha..

Cho Zila said...

ingatkan tadi shopping baju kurung.. rupanya berbaju kurung.. tuler tak baca betoi2... selalu buat...

ros_reeza said...

selalu je berbaju kurung gi mall... selalunya pas balik kerja atau balik dari kenduri :)