About

Friday, February 7, 2014

.: saLaM JumaaT : maSa kiaN singKat :.

As salam..

Salam Jumaat yang Mulia..

alahai, tajuk, nak juga panjang..hehe..
nothing.. saja suka memanjangkan..
just nak wish Salam jumaat...
pantasnya lah masa berlalu..
masa kian terasa singkat

banyak benda nak coret di sini
tapi, itulah walau cuti last week 3 hari
tapi pantasnye lah... nak draft n3 awal-awal pun
setakad 5 n3 saja mampu, ini pun cerita lama..
herm.. apa nak buat, kurang kesempatan berblogging sekarang..
huu... 
apapun blogging tetap di hati..^_^

***********
Salam Jumaat
dan selamat berhujung minggu..
oooh last week cuti kan hari Jumaat, so ambil kesempatan
si abah membawa si abang arif ke Masjid
menunaikan solat jumaat sama-sama
selalu tu mana ada kesempatan kan..
arif di rumah pengasuh after sekolah..
pendedahan yang bagus untuk dia..
dan penerimaan yang baik... ^_^
Alhamdulillah..

sebelum keluar rumah, sempat si mama stop kan mereka..nak snap pic sikittt~ kenangan sebab kali pertama buat si abang pergi Solat Jumaat ! ^_^
terima kasih sudi singgah~

Happy weekend !

9 comments:

ZazaMyMoon said...

sweet je bila tgk kaum bapak bawak anak2 lelaki ke masjid.. hehe
happy weekend mama lieyna :)

NzA said...

Salam Jumaat yang penuh keberkatan.

eima said...

untungnye arif awal2 dah ade peluang .... abah die jrg blk tghari ke masjid slalu terus dr tmpt kerja je ....

Nad MamaZN said...

Alhamdulillah :)

Nad MamaZN said...

Alhamdulillah :)

Zura@Iwan said...

alhamdulillah..
nnti lama2 dia bleh ikut..

Time Traveller said...

Comel anak ayah posing mcm tu sebelum ke masjid :D

Salam Kenal :D

LYAfrina said...

bgusnya abg long, kecik2 dh pegi masjid..bgus camni eina..

ermm..sama r dgn lya..berlambak entri y ttangguh.. tmasuk last year punya.. huk.huk.. mcm x ckp masa j skarang ni

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. bagus :)