About

Tuesday, February 25, 2014

.: projeK senYap soRang-soraNg :.

As salam..

Salam hari Selasa..
projek senyap-senyap si adik..
mai intai apa dia buat.. abang tidur time ni..(siang)..

khusyuk nampak...

sergah sket... "hah, buat apa tu?"

"akeem tengah bz la mama, mandikan utraman ni, lepas tu, nak bedakkan pulak".. "bz ni.. jangan kacau.."

1 badan dilumur bedak utraman ni.. kalau bedak saja, tak melekat pula bedak, jadinya..dia tuang air masak dalam botol pada badan utraman tu.. alahai.. anak yang bijak!
Sabar jerlah...

muka innocent !.. mulut comot, lepas meratah coco crunch kosong tanpa susu~

akeem yang cikeding... kontra sangat dengan si abang~

seriusnye dik akeem.. tengok apa tu.. kasi la senyuman skeeet...

senyum.........! ^_^
that's my boy!

hehe.. gitulah anak-anak kan, perkembangan mereka yang sihat..
ada saja projek nak buat kalau duduk sorang-sorang..

akeem oh akeem...

14 comments:

::NureeN:: said...

mmg g2 la ragam anak nureen
sensorang sure ada projek hehee...
kurus skrg myb akan berisi bila baya abg kot nanti :)
abg dulu pon kurus kan masa sebaya akeem

eima said...

comey sgt die kan .... jambu

NzA said...

he3x...akal dh panjang..mcm2 boleh jadi ye dik...

Hanis Azla said...

As-salam lieya..

kdg2 seronok juga mengintai apa yg anak2 buat kan.. budak2 kecil ni ada aje akalnya.. seronok dapat ikuti perkembangan dia orang tu.. semoga adik bertambah bijak dan comel..

Rizziela said...

samalah mcm my twin..x blh ralit sikit..ada ajer keje diaorang

Cho Zila said...

biasalahler tu kan... anak2 berimaginasi.. biarkanjer..

Norma NML said...

Hehe..cute jer :-)

Salam kenal

Jika sudi jom singgah blog akak ;-)

http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

Nafira usof said...

wangi lah otomen dia cam nih.. putih melepak lah. hhehehe

Nad MamaZN said...

Takde rasa bersalah pun kan
Hihi...
Ensem!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

mesti akeem boring time ni sebab abg tidokan tu yg buat projek seorng2 tu..hehe..bijak dia bg air bedak tu supaya melekat ye..hehe..

aTieYusof Family said...

hahaha..comell betul lah dak Akeem ni..buat muka comel jak..:)

ch@ said...

akeem saaangat comel. suka btl tgk dia, muka tak jemu dipandang. kalau jumpa ni, mmg masak kena gomol.

kita dah letih nak buat garang dgn anak2, dorg tak takut pun. smua benda dorg godek bertiga, berjemaah. pitam.

Sidratul Muntaha said...

terbaeklah projectnya
ahahha

Ibu Lala said...

Ha ha ha..budak budak.ni mmg suke sgt main bedak kan.