About

Thursday, February 27, 2014

.: MiNI Zoo @HoMe :.

As salam..

Mini Zoo la sangat kan..see..


tapi bukanlah kat rumah sendiri pun..
ini kat kawasan perumahan, blok sebelah..
tapi jadi tarikan untuk anak-anak kecil..
setiap petang  balik dari kerja, inilah habuan untuk anak-anak..
si abah yang bawa sambil meronda naik motor..

kalau tak di bawanya, mau meraung si adik..
dah pandai minta nak pergi tengok arnab... 

arnab~ada juga ayam, itik.. burung...

enjoy sungguh mereka, tak dapat pergi zoo betul dalam masa terdekat ni, pergi mini zoo sebelah rumah ni pun jadinya... enjoy~

siap bagi makan lagi... happy sangat lah tu...
p/s mula la berangan, alangkah syoknya kalau ada rumah sendiri dengan laman yang luas, boleh bela binatang macam-macam...oooh impian ini, mungkinkah dah tua esok baru boleh merasa, atau..ntah...kalau duduk kampung mungkin la kan... Hee.~

terima kasih sudi singgah!

10 comments:

BUNDA said...

salam ukhuwah dari bunda..

aTieYusof Family said...

Budak-budak mmg teruja bila tgk haiwan2 peliharaan ni..sama juga, berharap suatu hari nti dpt duk kampung...hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sonoknye dua beradik tu..siap bg makan lagi tu..kalau Qis dari jauh jer beraninye..hiks.. ^^

Nad MamaZN said...

Nnt akak pindah nilai bleh la bela haiwan peliharaan :)

Nad MamaZN said...

Nnt akak pindah nilai bleh la bela haiwan peliharaan :)

mummy_ayu said...

Bagusnya ada tempat mcm nie...simple but kids ... suka ajer

Mama Hanim said...

best ye jalan jalan bawa askar tu..makin comel dorang..

Cho Zila said...

baguih kalau der tempat cam gitukan.. takler bosan sangat budak2..

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..siap ada mini zoo kat taman perumahan ye..hihhii..bagus gak..at least leh expose budak2 kenal n sayang binatang kan..=)

Masya said...

nanti dok umah sendiri bolehlah bela kak .. cuma kene rajinlah tak boleh inggal sebarangan...