About

Friday, February 14, 2014

.: meMenuHi jeMputaN :.

As salam..
salam Jumaat yang mulia..

last week dapat jemputan dari ex-ofismate..
jemputan majlis akikah dan hari jadi..
sayangnya..si mama langsung lupa nak mengambil gambar..
huuu... terkilan..sebab bukan selalu dapat jumpa kan..
alahai.. moga ada jodoh boleh jumpa lagi...

Akikah - untuk anak ke-2 nya yang lahir pada December lalu..
Hari Jadi - anak pertama nya genap 2 tahun pada januari lalu

Alhamdulillah rezeki dia, jan 2012-dec 2013 rezeki anak untuknya.. ^_^
tumpang Happy..!
dua2 pun girl...

sebab takde gambar bersama dia
meh tempek gambar hadiah untuk anak-anaknya...
saja snap, sebab kiut anak patung ni..
(adoooi..gara-gara ngidam nak anak gegirl  la ni, anak patung pun nak ambil gambar =P)

syomel jer..=P

last minit cari hadiah.. jumaat petang.. huu~
jom tuan rumah pulak nak interframe..
sebelum keluar rumah nak ke majlis tu..

tuan rumah makin 'sihat' ... sekeping sudaah.. =P
p/s selamat berhujung minggu.. moga hari minggu yang bermanfaat buat semua.. ^_^

10 comments:

Nad MamaZN said...

comelnya doll tu!
Hepi weekend kak!

Rizziela said...

cutenya hadiah tu

Zura@Iwan said...

hadiah cute...
kalau gegirl byk gk choice nk pilih hadiah kan..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comelnye anak patung tu..

Happy Weekend Eina..^^

aTieYusof Family said...

alo..lo..lo..cutee nya hadiah tu..comel..
Selamat berhujung minggu..:)

Hanis Azla said...

As-salam lieyna..

comel sangat kedua2 hadiah tu.. akak pun geram tgk..

NzA said...

Insyaallah, ada rezeki dptlh ank pompuan nnti...

Nafira usof said...

cute sangat patung tuh~
sesuai ngan bb girl~

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiiii..cute giler kot dua2 hadiah tuh..romper tu sgt sweeeeettttt..dahlah kite pon ngidam nak bby gurl kan geram jek tgk comel sgt..hukhuk

ros_reeza said...

memang cute la kak doll tu :)