Laluan Iklan..clik2x for more details ^_^

.: Belajar DIAM dari banyaknya BICARA Belajar SABAR dari sebuah KEMARAHAN Belajar KESUSAHAN dari hidup SENANG Belajar MENANGIS dari suatu KEBAHAGIAN Belajar KEIKHLASAN dari KEPEDIHAN Belajar TAWAKKAL dari UJIAN Belajar REDHA dari satu KETENTUAN.. :.

Clik..clik..

Friday, February 14, 2014

.: meMenuHi jeMputaN :.

As salam..
salam Jumaat yang mulia..

last week dapat jemputan dari ex-ofismate..
jemputan majlis akikah dan hari jadi..
sayangnya..si mama langsung lupa nak mengambil gambar..
huuu... terkilan..sebab bukan selalu dapat jumpa kan..
alahai.. moga ada jodoh boleh jumpa lagi...

Akikah - untuk anak ke-2 nya yang lahir pada December lalu..
Hari Jadi - anak pertama nya genap 2 tahun pada januari lalu

Alhamdulillah rezeki dia, jan 2012-dec 2013 rezeki anak untuknya.. ^_^
tumpang Happy..!
dua2 pun girl...

sebab takde gambar bersama dia
meh tempek gambar hadiah untuk anak-anaknya...
saja snap, sebab kiut anak patung ni..
(adoooi..gara-gara ngidam nak anak gegirl  la ni, anak patung pun nak ambil gambar =P)

syomel jer..=P

last minit cari hadiah.. jumaat petang.. huu~
jom tuan rumah pulak nak interframe..
sebelum keluar rumah nak ke majlis tu..

tuan rumah makin 'sihat' ... sekeping sudaah.. =P
p/s selamat berhujung minggu.. moga hari minggu yang bermanfaat buat semua.. ^_^

10 comments:

Nad MamaZN said...

comelnya doll tu!
Hepi weekend kak!

Rizziela said...

cutenya hadiah tu

Zura@Iwan said...

hadiah cute...
kalau gegirl byk gk choice nk pilih hadiah kan..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comelnye anak patung tu..

Happy Weekend Eina..^^

aTieYusof Family said...

alo..lo..lo..cutee nya hadiah tu..comel..
Selamat berhujung minggu..:)

Hanis Azla said...

As-salam lieyna..

comel sangat kedua2 hadiah tu.. akak pun geram tgk..

NzA said...

Insyaallah, ada rezeki dptlh ank pompuan nnti...

Nafira usof said...

cute sangat patung tuh~
sesuai ngan bb girl~

Lily@MamaZaraZareef said...

alahaiiii..cute giler kot dua2 hadiah tuh..romper tu sgt sweeeeettttt..dahlah kite pon ngidam nak bby gurl kan geram jek tgk comel sgt..hukhuk

ros_reeza said...

memang cute la kak doll tu :)

Related Posts with Thumbnails