About

Wednesday, January 15, 2014

.:WW: pemBuka SeLera : IkaN peKaSam :.

 As salam..

Ikan Pekasam, kiriman dari mak di kampung..
sedapnyeeee lah..!
nak nak pula, makan dengan nasi panas-panas..
laju makan, rasa nak menambah ^_^
mak buat sendiri..
p/s teringat sama mak~ huu~

14 comments:

Nad MamaZN said...

Jujurnya, saya takpenah makan pun menu ni... Ksian hihi

::NureeN:: said...

ingatkan eina mngidam :)
ri tu masa eb preggykan aerica, teringin nak mkn pekasam, kebetulan nureen nak g sama, so bawakkan utk eb, beli kat kwn, mak dia buat mmg terbaekkkk

Shark Kay said...

pergh..
mmg terbaek ni kak..
kalau panas2 mmg sodap nie.
kne pulak time hujan.
mmg boleh tolak lauk lain :)

follower baru kt cni,

eima said...

aku org kedah ..org bendang tp penah mkns eklai cam tak kena selera ... rasa die pelik ... masam² gitu

Iela Fazielah said...

sedapnyerrrrr! my fav!

aTieYusof Family said...

Sedapppnya.. suka makan ikan pekasam..skrg ni dah ada pekasam daging juga..nyummy! :)

Ms Haslina said...

makanan yg simple memang sedap kan eina. kalau time penat dan banyak perkara yang hendak di fikirkan, makanan begini adalah terbaek.

Masya said...

ala baru terjumpe kat satu kedai baru ni.. tp x beli.. suami x reti mkn.. sy pulak nak beli ... kt x termkn kat umah mertua huhuhuhu

Nafira usof said...

zura tak biasa ngan ikan pekasam. selalu makan ikan masin kering jer. hehehe

~aSHa~ said...

sedapnye la....

sambal pahang pernah cuba?

pembuka selera jugak tu

mummy_ayu said...

wow..ini memang pembuka selera..Ayu pun suka ni

NzA said...

sedapnya.......huhuhu....

LYAfrina said...

ya ampun!
febret lya ni..biasa suka mkn dgn nasi kosong je.. ermm..dh lama x mkn, sblum ni slalu kirim dgn ofismate tiap kali dia balik kedah..

kayyana said...

i loves ikan pekasam...