About

Wednesday, January 29, 2014

.: WW : naK ToLoNg Mama :.

As salam...

"ayeh nak tolong mama, ayehkan sayang mama, sebab tu ayeh kena tolong mama tu"



tak sampai hati, nak kata tak payah, meskipun sedia maklum dah, kalau si abang ni membasuh pinggan, habis terpercik air ke lantai bersepah-sepah..
dia ikhlas nak menolong mama..~

p/s moga sampai ke besar rajin tolong mama di dapur ye.. ^_^

12 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Rajinnye abg ayep tolong mama..esok2 senang lah mama nak suruh sebab dah biasa dari kecil ringan tulang tolong mama..good Boy.. ^^

eima said...

fahim slalu ckp cam tu .. sbnrnye taktik die je nk main air je .. hahahha

Rizziela said...

untungnya dah ada pembantu

siap tak pakai baju lagi tu :D

Ms Haslina said...

alhamdulilah. bagus abang, rajin.

Anonymous said...

bulat budak ayeh ni...

aTieYusof Family said...

Rajinnya.. InsyaAllah hingga ke besar rajin...:)

ros_reeza said...

iye, semoga terus rajin membantu sampai ke dewasa :)

Zura@Iwan said...

tk per...
tu menunjukkan yg abg ni rajin
dia mau gk buat keja kan..

Nad MamaZN said...

Alhamduah.. Rajin ayeh :)

NzA said...

rajinnya abg tlg mama...gud boy.

ch@ said...

semangat sungguh abg arif ni, beza btl dgn auni yg kurus kering tu. udahlah yg ketiga rendah dlm kelas. be a good boy arif.

Masya said...

biarkan je kak, bg semangat kat dia... insyaallah nnt lg senang akak dia rajin kedapur tlg