About

Monday, January 27, 2014

.: KisaH yaNG saMa : kasiHaN aDik :.

As salam..

Salam Isnin, permulaan minggu yang ceria hendaknya ^_^
*****

Ini kisahnya si adik, sama kisahnya tahun 2010 yang lalu..
si abang menangis beriya nak mengikut si abah turun solat di surau bawah rumah ni..
tahun 2014, kisah yang sama berulang..
giliran si adik pula menangis beriya..
kali ni, hendak mengikut si abah dan si abang pula..

alahai, kasihan adik..
tunggu besar sikit ye dik, boleh sama-sama ke surau dengan abah dan abang..

dalam kata dia dok menangis beriya tu
sempat lagi si mama capai camera..
hehee..kejam tak mama? ..ngee..
bukan apa, puas dah pujuk, sama juga..
masih menangis dan suruh bukakan pintu..
tak makan pujuk, jadinya mama biarkan saja..
kejap tu diamlah..huu.. kesian dia.. ^_^



sampai terbatuk-batuk menangis tu.. kesian..huu~ lagi marah dia sebab si mama, snap gambar dia..hehe.. sowii cayang, kenangan semua ni =P...
p/s aduyaiii cepat la sungguh masa berlalu, minggu terakhir di bulan Januari tahun ni..huu~ tak terkejar tugasan seharian... 24jam terasa pantas berlalu..

9 comments:

Sue said...

salam... rinduuu sama abg dan adik. menyinggah tp tak sempat drop komen... alolololooooo.. tggu besar sikit ye dikk..

eima said...

wahhh ariff dah ade pengalaman ikut pi surau fahim belum ade lagi .. sbb hanya jumaat je abah jemaah ... hari lain ...kaw kami surau dlm proses lagi

Rizziela said...

mcm si kembar gak..nak ikut gak abang g Ngaji..tp bila sampai..nagis plak x mau masuk

Zura@Iwan said...

ya la kan..
dh pandai nk ikut abah gi solat dorang bsr2 ni..
kalau tk kacau tk per la kan..

good boy adik..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

olololo..
siannyer

comel berkopiah terrrr!!!

Ms Haslina said...

cian adik yea. tunggu besar sikit ye sayang, baru boleh pergi surau.

betul tu eina, dekat hujung january dah.
semoga di permudahkan ALLAH atas urusan kita ini. amin

aTieYusof Family said...

alo..lo..lo..kesian adik..nak ikut gi surau ye...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

alolo...cian dia.. comei jer aQeem berkopiah.. ^^

ros_reeza said...

alala..kesiannya dia, nangis..