About

Tuesday, January 21, 2014

.: AnaK buaH ke-3 : Alif Zuhaiyr :.

As salam..

Penghujung Disember lalu, balik kampung sekejap..
walau cuti sabtu ahad jer..
sempat jugak balik untuk menjengah ahli baru
family SIL, anak ke-3 mereka, merangkap anak buah ke-3 juga sebelah en abah..
kedua anak sebelum  ni, girl.. dapat kali ni, boy..
syukur Alhamdulillah.. sihat adanya..
welcome si baby comel, Alif Zuhaiyr..
sekarang dah nak masuk 2 bulan la usia dia..
masa gambar di ambil, Alif diusia sebulan ++

comel ^_^


Alif .. atau nama panggilan makayah nya, 'abang cik' ^_^
kiut jer panggilan tu kan, kecik-kecik dah di abangkan..
al-maklum, atas-atas dia kan girl.. ^_^.. sesuai..sesuai..

Moga membesar menjadi anak yang soleh..Amin..

p/s1 mama pulak dok ngidam-ngidam nak anak gegirl ni..ahaks.. apapun, semua tu urusan Ilahi, kita hanya mampu merancang dan berusaha, yang menentukan..Allah taala jua.. redha' dan sabar dengan ketentuan Nya..

p/s2 In sha Allah Ogos atau September nanti, bakal menerima ahli baru lagi sebelah en abah, SIL yang kahwin pada Ogos tahun lepas dah disahkan mengandung, syukur.. tumpang rasa gembira dan tak sabar.. ^_^

9 comments:

Nad MamaZN said...

Alhamdulillah...

Sedap nama zuhaiyr

ZazaMyMoon said...

alhamdulillah.. bertambah ahli keluarga baru :)
comel & sesedap nama dia :)

aTieYusof Family said...

Comellnya baby Alif ni.. Tahniah pada ibu bapanya..
erm! sy pun teringin baby girl..hehe

Zura@Iwan said...

alhamdulillah..

ada nama Alif gak..sm cm Irfan pun ada pangkal Aliff di depan..hehe..

tahniah to yr Sil..

owhh mama lieya nk bb girl ye..doa2 hrp dpt ye..inshaAllah..

NzA said...

TAHNIAH..makin bertambah ahli dan kaum kerabat..meriah.....

Noor Izmaliza said...

comey ..dah brape dah anak buah k.eina ek ....

eB said...

subhannalah comelnya...
tahniah ya dapat anak buah baru (",)

Imani Iwani said...

tahniah..bertambah ahli baru..

ch@ said...

alhamdulillah. wlc baby.
makin berkembang besar keluarga akak. dan tak lama lagi turn akak pula. tak sabar juga ni.