About

Wednesday, December 4, 2013

.: WW: NaK teNgok dia KetaWa ? :.

As salam..

Ketawa semulajadi.. ^_^
kalau disuruh senyum susah sangat..
so, candid candid... lalala..

AKEEM SukaHati ^_^




suka tengok anak-anak gembira dan happy macam ni..
likelikelike~ ^_^

15 comments:

NzA said...

alolo...comelnya dia....

Masya said...

rumah kak ina dah siap yer... tak lama lg boleh duduklah yer.. bestnya... kemain senang hati hakeem

fazitaismail said...

Apa tak sonoknya bebas berlari2..riak muka dia pun nmpak hepi n puas hati je kn..hihi

eima said...

jalan raya dah siap ... tgu air ngan api je ni kan ...

Nad MamaZN said...

Waaa rumah akak dah nak siap! :)

Mar Mansor said...

comel akeem

Hanna said...

Sweet dak akeem :D

::NureeN:: said...

akeem lari2 jatuh x eina?
anak nureen si emir tue, susah norr nak tgk dia berjln, semuanya berlari pastu jatuh huhu...
sbb tu suka jer ikat kat stroller

Nafira usof said...

happynye diaaa.

dah siap eh umah akak~
sonoklah.. leh start deko2 nanti..:)

Ct Norfatimah said...

suka akeem main kejar2 dgn abah di luar baru dia ye...anak2 mmg suka suasana mcm ni...bila la kita dpt duduk rmh bawah ni....

Zura@Iwan said...

akeem mcm Irfan la..
susah benor nk senyum

so baya dorang ni..
kena candid..

lgpon suka ha duk berlari..
bukan berjalan..ahha

Maria Firdz said...

ptt dia ssh ketawa bila nk amik gmbr sbb dia comei sgt bila ketawa.. hihi sweet...

eB said...

umah baru dh siap eh? asyikkkkkkkkk
akeem tuh hensem, kalo senyum, cair mak... he3

Lily@MamaZaraZareef said...

budak2 kecik baya ni mmg sukelah kan klu dibiarkan bebas bergerak..^_^

ch@ said...

Kandid tu lg comel.
Jatuh hati dgn akeem.