About

Tuesday, December 10, 2013

.: daH laMa tak beraKtiviti iNi : berBasiKaL :.

As salam..

musim tengkujuh sekarang ni..
tumpang rasa sedih dan simpati melihat dan mendengar berita tentang kejadian banjir sekarang ni
tak dapat bayangkan kalau diri sendiri di tempat mereka   :(
moga semuanya mendapat perlindungan dan bantuan sebaiknya.. Amin..
dan moga keadaan kembali reda seperti dahulu.. Amin..

******* 
cuaca sejuk saja di bandar KL sekarang ni kan..
nak jadi hal, mesin basuh pula bermasalah, kadang takmau berisi air, kena isi air manually..
kadang takmau spin.. so baju-baju tidak dapat dikeringkan dengan baik..
kadang sidai, makan hari baru kering..
cuaca lembab kan.. tak kena cahaya matahari langsung, lambat la keringnya..huu

ooh berbalik tajuk, saja nak abadikan aktiviti petang yang sudah jarang-jarang dibuat
gara-gara, cuaca tak berapa bagus ni..huu~

aktiviti berbasikal si abang arif.. ditemani akem dan mama ^_^
sedang elok jer kaki jejak ke lantai...masih dengan bantuan roda kecil 2 itu..hee~

cara nak turun basikal pun tak betul lagi..hehe..
sedang abang sibuk berbasikal, akeem cuma mampu bermain buai sahaja, basikal akeem dah rosak ;(

diam aje kamu ye..

7 comments:

mummy_ayu said...

sama la..Ian pun dah lama tak main basikal...

NzA said...

sedihnya muka Hakeem.......wah sat lagi pandailah abang kayuh basikal.....

Rizziela said...

Bestnya blh naik basikal kan

Kami dah lama x buat xtvt berbasikal..kereta x muat dah nak bawaa 3 biji basikal

::NureeN:: said...

akeem dian jer la sbb basikal dh rosak..
klau nak naik abg punya esar sgt.. :)

fazitaismail said...

sedehh je tgok si akem..
alolo beskal akem rosak ek..
t pinjam beskal abg ye..hihi

nieda said...

Cantik basikal kalee hijau. Yela musim hujan skrg ni susah skit nk plan aktiviti luar dgn anak2

Masya said...

anak sy pun ngadu jugak jarang dapat naik basikal...