About

Wednesday, November 13, 2013

.: WW : SeT Cadar Angry BiRD wiTh comfoRter :.

As salam..

puas jugak duduk view dan mencari-cari dalam internet
tengok harga mahal-mahal jugak..

kebetulan pergi Nilai, jumpa pula..
RM39.90 (kalau beli 2 set=RM70)
Set Cadar Single Angry Bird with Comforter

rasanya macam murah dah..
terus la beli.. ^_^
kain pun kira ok la, lembut dan berkualiti juga.. janji cantik kan.. ada macam-macam karektor kartun..rambang mata nak pilih.. duduk aim kaler hijau jer.. so, ambil la angry bird ni ^_^
untuk katil bujang si abang
tapi tuannya, belum la tidur malam kat situ
mana mau tidur sorang-sorang..huu~

p/s niat asal, nak beli kain bercorak kartun dan kemudian jahit sendiri, tapiiii dah terjumpa yang siap sedia macam ni, tak jadi beli kain tu..hehe~

15 comments:

AfRiNaHaRiZ said...

mamalieyna : cumelnya cadar tu...nk jugak...
heheheh....
actually dah ajar si kakak tdo sendiri, tp mlm2 dia blh bgun, crik ma..crik abah...walawehhh...
harus berusaha lebih lagi...:))

mummy_ayu said...

comel...tak pe..nanti dia berani la tu, tak pun nak tunggu adik besar sikit...sama2 tido kot..

eima said...

klu tgk yg kat jusco tu mak aih ... mahel

ZazaMyMoon said...

mmg sesuai lah untuk anak bujang tidor di katil bujang :))

Nafira usof said...

cantekkkk!
zura x pernah lagi sampai ke Nilai tau~ teringin gak nak gi cuci2 mata kat sana.. hehehehe

Gieyana said...

Cantik beb..murah lak tu..;)

Iela Fazielah said...

murah sgt tu..siap comforter lg...

Ratu Hatiku said...

Cantik oklah tu harganya di kira murah...

mama_ka0ri said...

cantik dan murah!! ayun tgk mesti dia sgt2 suka..:)

Masya said...

cantik .. berbaloi².. jimat tenaga...

nieda said...

Comelnya cadar

kayyana said...

wah cantiknye cadar.. kalau yg 3d ade tk jual kat nilai kak?

Ct Norfatimah said...

cantik sgt..sama la dgn abg ijat xmo tido sorang..nak bkepit je dgn ibu ayah....

LYAfrina said...

comeynyer..kalerful

ch@ said...

Cantik dan murah.
Auni request cadar princess baru dia hendak tdo sendiri.