About

Wednesday, November 6, 2013

.: WW : Birthday PreseNt kataNya I HasiL berKUTU :.

As salam..

Birthday present untuk abang Arif
niat nak beli semasa besday ke-4 nya pada Mac lalu
bertangguh sampai ke bulan November ni
so, ini kira hadiah besday untuk 4 tahun cum 5 tahun sekali la terus ni
bulan Mac tahun depan..hehe~

beli saiz berganda besar..sedang elok je jejak ke lantai kakinya..hee~

lebih suka oren, tapi tak ada stok..hijau pun OK kan.. ^_^.. basikal lama jauh lebih kecil, boleh temurunkan ke adik dah..

Syukur, ada rezeki lebih untuk belikan hadiah anak
ambil sedikit dari hasil ber'KUTU' sesi ke-2 untuk tahun ni
In sha Allah..habis round ni, boleh sambung main kutu lagi.. ^_^

eh, tak jadi wordless dah ..ngee~ =P

9 comments:

Cho Zila said...

akakpun dapat duit kutu... seronok macma dapat bonus padahal duit sendiri kot...

mummy_ayu said...

Ayu pun plan na beli basikal baru untuk Ian...

Qashmere said...

cutenya bday present. seronok ler anak-anak dapat besikal baru

Ena said...

cantik..

biar besar.. senang leh main lama sikit kan..

Irfan sejak dah baik ni asyik dok main beskal aje kejenya.. nak nak dah tak pakai roda tambahan tu.. lg la kemain eksen.. haihhhh

Ms Haslina said...

alhamdulilah, rezeki kan.

LYAfrina said...

alhamdulillah.. lya pon main kutu..tp spend utk raya biasanya

Izan Ishak said...

alhamdulillah.. mesti abg arif suka dpt basikal baru. warna hijau pun cantik ni!

Ct Norfatimah said...

wah arif dah dpt basikal besar..abg ijat ada mntk jugak..ibu asyik janji bila pindah rawang baru beli basikal besar..hu sian anak2..bila nak pindah xtau lg...

Masya said...

beruntung jugak main kutu yer.. dapat beli basikal