About

Wednesday, November 20, 2013

.: WW : aksi suJuD terLampaU :.

As salam..

si adik ni haa mintak nak solat sendiri..
tengok aksi sujud terlampau dia ni..ngee~

sampai terjengket-jengket kakinya haa..ngee~
dah sujud ke rukuk gayanye ni..?
banyak nak kena betul kan ni dik.. =P

p/s moga menjadi anak yang soleh.. amin.... ^_^

12 comments:

ZazaMyMoon said...

hahahhaa over betul si comel ni :))

Rizziela said...

Tingginya bontot tu

eima said...

budak buat ape yg parent buat .... masih boleh dilatih kak ....

Ms Haslina said...

amin.
bagus adik sebab practise dari kecik lagi.

Maria Firdz said...

hehe.. anak sy pun sujud gini gak.. mmg bdk2 je blh buat... mak dan bapak buda jgn tiru aksi ni, patah pinggang kang... hehe

mama_ka0ri said...

haha..comel..macam anak kita..ammar..sujud camtu jugak..

moga jadi anak soleh yer..:)

eB said...

lahai, sejuk mata memandang... sejuk hati... likoeeeee berkali2 ;)

Nafira usof said...

hehehehehe comel~
takpe kak Iena.. bila dah selalu perati mak ayah dia buat. lepas nih dia mesti pandai sendirik..:)

Ratu Hatiku said...

hihiih...Semoga menjadi anak yg soleh nnt.. Amin

Masya said...

hahaha.... adik² sempat mengintai tu...

noly anna said...

my son yg setahun pun sujud cenggini jgk.hehehe sama je pattern:p

mek da ©™ said...

amboi dh pandai yer..bagus