About

Thursday, November 28, 2013

.: KreatiF :.

As salam..
salam hari khamis..
lalalala.. suka la esok dah jumaat ^_^

herm.. next year, johor start cuti jumaat & sabtu kan..
bukan lagi sabtu & ahad..
syoknya kalau Selangor pun kuatkuasa macam tu jugak..

******
berbalik tajuk..
kreatif orang dalam banyak perkara...
tambah-tambah bab nak menarik perhatian kanak-kanak kan..
sumi jelly... anak sedara mama yang belikan..kak yong
dia belikan untuk arif &akeem sepupunya ni..
tapi banyak sangat pewarna la jelly ni + maniss...
sekali makan je, arif kurang gemar..
akeem suka jer..
tapi itulah, macam tak berapa bagus untuk budak
so, mama bawak je pergi ofis...
kasi orang dewasa makan..
ada kat rumah pun, anak-anak buat mainan pula..hehe..

see, sumi jelly yang kiut ni..
pelbagai rupa haiwan, suka akeem buat jadi mainan dia..ngee~ ada elephant, dinasour dan rabbit~

comel jer~
p/s zaman sekarang, nak jadi hebat perlu kreatif selain bijak.. kan kan kan..

11 comments:

NzA said...

Mmg sgt2 manis. Lg pn pewarnanya tu ada kesan smpingan. 5f pn xsuka jelly sejak kecik.

mummy_ayu said...

pernah jumpa & beli..masa birthday Ian hari tu..memang comel & cute la..suka bebudak kan?

Rizziela said...

budak2 pun sayang nak makan

Mar Mansor said...

biasanya nampak y btk buah2an..y ni btk haiwan ye..
bab cuti jumaat & sabtu tu..sektor swasta x wajib follow..so kami harap sgt2 akan diselaraskan..kami sabtu keje 1/2 ari..jd masa utk family sgt2 limit

Nad MamaZN said...

Comeynya..
Tp tu la xelok bebudak mkn byk2 kan

ch@ said...

aha mmg comel tu. mmg menarik perhatian anak2.

mama_ka0ri said...

alaa...comel jer..nak makan pon tak sanggup..haha..

Masya said...

sy klu dapat pun x bg amir mkn hahahaha .. sy bwk pg opis, tp biasalah klu x dpt mkn.. kat kg dia makanlah embah dia bg...

Nafira usof said...

dlm tu ade jeli eh?? selalu jumpa yang ade air kat dlm.

memang kiut jer bentuk2 dia~

aTieYusof Family said...

alo..lo..comel2 plak sumi tu..hehe..anak sy pun suka makan ni..tapi sy kontrol, sbb manis kan..:)

::NureeN:: said...

lorr ada jugak kerr btk binatang?
x pernah jumpak
yg dok jumpak juz bentuk buah2an jerr