About

Monday, November 25, 2013

.: aTtenDed weDDing : paKej leNgkap RM22,500 :.

As salam..

Salam hari Isnin yang mulia..

cerita weekend minggu lepas-lepas..
ada jemputan kahwin di 2 buah rumah..
1 - taman medan : jemputan dari kejiranan semasa duduk rumah sewa dulu-dulu
2 - berek polis seksyen 20 shah Alam : jemputan kawan abah, majlis kahwin anaknya..

masa kat rumah no.1 tak ambil gambar pun
masa kat majlis kahwin anak kawan si abahnye je, si abahnye ambil gambar
snap-snap tuk kenangan.. kami serba oren hari tu ^_^

apa kaitan dengan RM22,500 tu?
hee.. tengok banner yang direntang semasa majlis tu
pakej A-Z katanya = RM22,500.. mahal jugak kan..
herm.... zaman sekarang, siap duit je..
tapi tengok keadaan majlisnya, ok cantik dan teratur.. menarik ^_^

baru sampai.. si anak-anak semua bersandal jer...itu yang selesa... ^_^

tuan rumah a.k.a kawan se tempat kerja si abah~


kain rentang tu.. tak baca pun, ntah pakej A to Z tu cover untuk apa.. tak sempat nak intai..huu~

si abang interframe... cantik laluan ke pelamin nya.. kemas dan teratur~

lepak jap sebelum makan, masih kenyang sebenarnya sbb ini rumah ke-2 kan.. tapi still makan jugak..

pasangan pengantin yang kiut-kiut jer.. ^_^.. manis.. Selamat Pengantin Baru~

Akeem buat muka mashaam..makan buah limau..hehe..

si abang yng comot & en abah~ ^_^

3 hero mama~

masham masham pun naaaak jugak lagi..hehe~
hari minggu semalam pun ada jemputan lagi..
cuti sekolah kan, ramai yang ambil peluang melangsungkan majlis perkahwinan
^_^

Selamat Pengantin Baru buat mereka~

p/s selamat bertugas!

8 comments:

mummy_ayu said...

wah..siap letak harga kat bunting...tak pernah jumpa lagi pun mcm nie..apa pun..wedding yg meriah!!

Rizziela said...

menarik betul warna oren tu :D

Ms Haslina said...

nampak majlisnya cantik. sesuai dgn harga pakej nya.

kasihan orang hendak kawin sekarang ini kan eina, perlu mengumpul sampai begitu sekali.

seronok abang adik dapat berjalan-jalan waktu cuti kan.

fazitaismail said...

skrg nie memang sediakan duit aje kan..
semua pakej a-z..

tp rm 22.500 tu mak aihh mahalnya huhu

Nafira usof said...

boleh tahan gak harga pekej tuh.
kalo kat kampung2 semua buat gotong royong kan~ itu lah beza kat bandar dan kat kampung. huhuhu

Cho Zila said...

kalau saya jadi tuan rumah tak benarkan syarikattu ambil kesempatan buat iklan masa majlis tu.. dah ler kita kena bayar untuk dia kita lak kena iklankan syarikat dia.. untungler.. dahler ramai orang tau kita punya perbelanjaan... no .. no.. ramai orang ambil kesempatan..
tiba2jer kan akakni.. ha.. ha...

mama_ka0ri said...

cantik!!

kita suka oren...

LYAfrina said...

sedondon eina n family

itulah harga skarang... mcm ngeri je kan...?

cantik sgt bju pgantin tu....