About

Wednesday, October 23, 2013

.: WW : Si Tua yang Banyak berjasa :.

As salam...

si tua yang masih kuat dan masih membuat jasa


sayang kamu ! ^_^

12 comments:

Sidratul Muntaha said...

dont underestimte old tech
klu takde yg lama tak mungkin ade yg bru
huhuhuhh

Nadiah Sidek said...

sama macam mesin jahit mak saya. mak pandai jahit. anaknya tak tahu menjahit :p

ZazaMyMoon said...

Liena masih pakai mesin jahit ni?? wahh gempak ar ko :)

eima said...

untung pandai menjahit ni ..jimat ..nk cari duit lebih pun boleh

Ratu Hatiku said...

mak saya pun msh ada mesin nie. :)

Nad MamaZN said...

Saya xpandai guna
Kena gerak kaki n tangan sekaligus huhu

Ena said...

Tahniah dan Alhamdulillah..Tua yang berjasa. Kemahiran yang ada menambahkan pendapatan keluarga.

Nafira usof said...

tapi x nampak tua pon~
masih lagi gojes~
umah mak zura pon pakai mesin jahit cam nih gak dulu.. skrg dh rosak dah.

::NureeN:: said...

teringin plak nak merasa eina jahit baju utk nureen hehee

ch@ said...

kita lbh suka mesin jahit lama ni kak. kayuh2. pnh la dua kali guna jahit langsir. lurus je la. hehe. yg karen takut sket. laju ja.

Lily@MamaZaraZareef said...

same macam mesin jahit kat umah mak kite..hhehehe..best jek tgk org pndai menjahit..kite benda simple2 pon terpaksa antar kedai..hukhukhuk

Masya said...

mmg berjasa ni.. cr kat kedai belum tentu jumpa mcm ni.. teringin nak ada jgk.. tp x reti menjahit