About

Wednesday, October 30, 2013

.: WW : oLe-oLE peNgantiN baRu :.

As salam..

SIL yang baru melangsungkan perkahwinan pada 1 Sept lalu..
pergi honeymoon ke Sabah bah...
dah ole-ole untuk kami ^_^

t-shirt untuk arif n akeem, kerongsang+beg syiling untuk mama, butang baju melayu untuk si abah~
terima kasih mak cu meme' (panggilan oleh anak-anak pada SIL) dan pak cu sarip~

^_^

11 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

banyak ole2 tu..comel jer T-shirt tu..^^

Maria Firdz said...

wah.. kerongsang mutiara tidak akan ketinggalan jika ke sabah... :)

Ibu Lala said...

Menariknya t shirt tu. Cantik.

ismaliana sulaiman said...

comelnye t-shirt tu.. suami lia bulan depan kene p tawau sabah.. selalu kirim ikan bilis n udang kering jer.. :)

eima said...

untungla kan ...

ch@ said...

Alaaa...cutenya tortoise tu.

Masya said...

SERONOKNYA SIL DAPAT HONEYMOON KAT SABAH.. TP LG SERNOK DAPAT OLE² KAN.. XP PG PUN DAPAT.. HIHIHIHI

Nafira usof said...

comel tshirt tuh.
nih kira rezeki orang balik dr honeymoon lah nih~

Nad MamaZN said...

Bestnya pi sabah!
Ole2 pun byk dpt tu :)

Lily@MamaZaraZareef said...

comel sgt tshirt utk arif n akeem tuh..^_^

Izan Ishak said...

suka tgk t-shirt utk dua beradik tu... comel!