About

Wednesday, October 9, 2013

.: WW : AnaK & Cita-ciTa :.

As salam...

'cita-citaku menjadi orang kaya'.. 'oi'..
=P
takde kaitan... selalu sangat dengar lagu best tu..
hehe..

abang arif- suka betul berlakon, konon-konon jadi askar..
alaaahai abang arif..


kat rumah, selalu berlakon macam ni..
alahai abang, nak jadi askar ke kamu...
manja benor gayanya, penakut pun ye.. =P
hehe.. adik usik lipas tipu-tipu pun boleh menjerit 1 rumah 
adik kuat mengusik juga, sebab dia tau abang takut..
hikhik..

p/s eh tak jadi wordless pun..ngee.. =P

14 comments:

Mamamyja Manz said...

abang nak jd askar ea... hihik, salam singgah from mamamyja

NzA said...

ni mesti nk ikut jejak abah ye....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Ada ciri2 tu jadi askar..hehe..comel gaya dia..^^

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la macam faris... katanya nak jadi tentera... tu pun masa bulan kemerdekaan ritu... tapi sekarang dah tukar lak cita2... hehe...

ZazaMyMoon said...

cita2 ku menjadi seorang askar.. biar dia berangan dulu.. mana tak sok dah besar tercapai jg cita2 dia ;)

Nafira usof said...

hahahahaahha.. tergelak zura baca citer akak nih.
tapi tetap nampak segak bila dia bergaya ala2 askar.. tak nampak pon cam takut lipas.. hahahahaha

Chenta Ummi said...

tak sabar nak ada anak jugaa...1st time singgah sini .. i like :)

eima said...

semua boys suka main askar2 kot...fahim pun sama .. lepas je main perang kat ipad die amik senapang berprang plak ...

Imah Dinor said...

kira woldles jugak sbb ada gak cita2..si abg ijat xthu apa nak jadi...gaya mcm nak jd cikgu...suka benar belajar n g sek.

Lily@MamaZaraZareef said...

alalalala..cute jek die berlakon jadik askar..tp paling tkleh tahan baca tang adik sua sakat abg tuh...akeem2x..mcm2 akal die yek..hihi

wardah said...

Assalamualaikum..salam ziarah!!

Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

kayyana said...

mesti akak gelak kan kalau tgk die berlakon tuh. hihihi

Salma Tayo said...

budak2 ni cita2 dorang berubah2.hehe

LYAfrina said...

hehe..nk jd askar ye...

dah anok boy..mmg gni la menan nyer..kalo girl..asyik nk masak2 n anak patung je..