About

Wednesday, October 2, 2013

.: WW : aLahai aNak OmaK :.

As salam...

tengok tangan saya ni..

montok tak? ;P

badan pulak...
uiks.. cikci.. i'm a boy ya..

inilah dia anak omak.. heheheh..

p/s tunggu tengok next year, dah masuk sekolah tadika.. banyak aktiviti.. tak adala tido dan makan semata di siang hari.. ^_^

11 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel jer tengok tangan Arif chubby2 tu.. :)

Cho Zila said...

bestnyer gebus2 gitu.. anak akak dari kecik 'tojen'(bahasa orang kampung akak) jer...

Imah Dinor said...

kot2 lg montel sbb d sek tadika mkn ramai2....ayip mmg montel....

Nad MamaZN said...

Masuk skolah
Dh byk xtvt
Slim la dia :)

ZazaMyMoon said...

auwwww tak tahan tgk alor anak omak tu yg mantop hehehhee

Izan Ishak said...

kalau dah sekolah nanti insyaAllah kurang sikit kecomelannya kot eina. yg penting kena jaga pemakanannya. jgn sampai obes...

~Siti Hajar~ said...

Syok pelok abg long nih...hehe

bambam sihat xpe eina, sy ni risau Danish tu kurus keding je, mkn nasi xmo lgsg, susah hati ni...huhu

Nafira usof said...

sedap nih pelok2.. cam anak sedara Zura, anak Nens tuh. gebu gak.. tapi susah nak pelok.. dia x mo..:)

LYAfrina said...

pic k 2 tu.. mmg nmpk cikcii.. hehe

mummy_ayu said...

emm..lena nya tido..bam bam la hero nie..

Masya said...

mcm anak sylah dah sekolah mmg susut habis....