About

Monday, October 14, 2013

.: SaLaM aiDiLaDHa :.

As salam..

Salam Hari Isnin..
Menjelang raya Aidiladha esok..
pastinya ramai yang sudah selamat berada di kampung halaman masing masing kan..
dan pastinya ramai juga yang tak balik beraya di kampung halaman pun..
cuti cuma sehari, macam saya ni..huu~

tapinye.. mama tetap balik juga malam nanti
berpagi raya di kampung en abah, sehari, malamnya bertolak balik ke sini semula..
Rabu masuk kerja :(
moga perjalanan lancar hendaknya..
KL ke Pontian, biasanya 3 jam 1/2 gitu jer
kita tengok malam kang sampai pukul berapa..

buat semua, diucapkan selamat berhari raya aidiladha..
maaf zahir & batin (eh macam hari raya puasa pulak..ihiks..;P)



Selamat menghayati erti 'KORBAN' ^_^
bagi yang serupa mama, balik malam raya..
hati-hati di jalan raya
moga selamat sampai hendaknya..
Amin...

7 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

salam aidiladha buat eina n family yek..hati2 balik kampung malam nnti..=)

mummy_ayu said...

sama la kita Eina..keja lagi & rabu pun keja..tak cuti pun...
salam aidil adha!! & selamat balik kg!!

Nad MamaZN said...

Selamat hari raya kak...
Saya lagi la berkorban, tak balik kg uwaaaa..!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Salam aidiladha buat eina sekeluarga..bestlah dapat balik kampung..walaupun sekekjap yg penting dapat beraya dikampung..ktorang beraya bertiga jer kat sini..sob..sob..

LYAfrina said...

salam aidiladha eina n family

Masya said...

salam aidiladha kak...

Izan Ishak said...

alhamdulillah... dpt juga balik beraya walaupun sekejap ye eina.