About

Friday, October 4, 2013

.: saki baki : bila diSuruh poSing :.

Salam Jumaat yang mulia..

kekurangan idea sekarang nak bercerita
yelah n3 autopublish kan
kalau semasa tu, ada je idea
terus boleh taip
tapi ini kena simpan , seminggu sekali menaip
buntu pulak, sekali nak taip banyak-banyak
so, jalan mudah, tempek gambar yang ada dalam stok simpanan
then, membebel sikit..hee~

ini, balancae gambar dari sesi jalan jalan ke muzium alam semulajadi tu
respon anak anak, bila disuruh posing..

si abang..

hehe..background cantik, posing sket abang..gini la gaya dia.. boleh la.. boleh la..
gandingan adik abang

abang ok dah, adik tu... takmau dok diam.. alahai kamu ni kan dik...background cantik tu..

ini lagi ha, mau lari saja budak kecik tu..isk isk..

spontan~
dah itu je kot, posing yang disuruh..
ni tempek lagi, 3 beranak berehat sekejap setelah penat berjalan

si abang arif, sedang belajar mengenai haiwan ^_^
dah itu jer..

selamat berhujung minggu
this weekend, mau kemana pula kita ye?
haih, nak jenjalan saja kan..
ihiks, cer dok rumah je boleh? =P

semoga hujung minggu yang boleh memberi manfaat buat seisi keluarga ye
sekian~

10 comments:

Rizziela said...

mesti seronok kan dpt tengok animals

~Siti Hajar~ said...

adik Hakeem sakan no... jenuh kejor yer eina...okla tu dpt srg lembut & srg terlbh aktif, br hidup ceria...

tak terkejor yeop...haha

eB said...

kat mn tuh eina?
jom jumper :)

Imah Dinor said...

sejak ibu krj 12jam ni..jarang dpt g jln2...nak g soping2 pun tunggu cuti sama dgn cik ayah....ala comel dua bradik bgmbr....

nieda said...

Alahai comelnya...arif mmg byk iras muka mamanya, muka adik byk ikut abah

NzA said...

alolo....comelnya posing adik n abang...

Lily@MamaZaraZareef said...

Cntek background animals tu..nampak mcm real plak..:-)

LYAfrina said...

Sedondon bground dgn baju

mamaRIFQY said...

wah!1 arief nampak sgt chubby..bagus tuu...iqy ni ssh sgt nak makan...

Kenari Putih said...

Yela... Tempek gambar pon takpa, slalu memang kita post gambarbanak2 kita kan sebab diorang comel2 sangat.. Post gambar kita ni xberapa comel... Haha