About

Tuesday, October 8, 2013

.: kE Mana KamI : jumPa KuDa :.

As salam...

Salam Selasa..
weekend yang lalu-lalu..
keluar berjalan.. agenda nak tuju ke suatu lokasi..
tempat kepoh kepoh ramai orang..
panas-panas... nak jugak pergi..hehe..

pernah pergi dulu, masa buat kat Bukit Jalil..
masa tu akeem belum ada..
kali ni pergi lagi..
lokasi lain pulak..
agak-agak tau tak tempat ni..
(haha.. pastinya lah tau..sebab ada rupa bangunan gah kat sekitar sini..hee)

3 baranak baru keluar dari kereta, panas oo.. jauh pulak menapak tu.. parking non ado...tapi ok jer.. ^_^

3 beranak versi semua lelaki pula.. ^_^

anak-anak tak fokus langsung..

yeaaah sudah nampak tu.. kat mana kami?..hehe~

waah ada kudalah...

encem kuda ni, gah  gitu... tapi kami tak naik pun...
akeem teruja..
abang arif, takuuuut... mau lari sampai nak nangis budak abang tu..
eeeiii...nama je abang dan harap je badan besoo..
apa daaa abang ni.. =P
adik akeem lagi steady tau.. lalala..

yeee/... kami ke Putrajaya...^_^

ok, stop sini dulu lah..
next sambung, apa yang ada di putrajaya yang buat kami ke sana ye..
^_^

...to be continue..

13 comments:

Nad MamaZN said...

Rajin akak berjalan p ekspo ;)

Qashmere said...

Waaa seronoknya bersama famili tengok festival begini...

Lily@MamaZaraZareef said...

Laa..abg arif tkt kuda ye..adik gak yg gagah berani..hihihi

::NureeN:: said...

malu arr abg ariff ngan ellesya..
ellesya lg berani hehe
bleh gang ngan akeem nih..
ada apa kat c2.. x sabo nk tau
tp esk nureen cuti.. x dpt la nak bc... klau dan bc dr umah hihii

NzA said...

biasanya mmg mcm tu, ank sulung lbh manja n ank ke dua lbh brdikari.....

Imah Dinor said...

g KUD ke...

eima said...

pi KUD tu ke .. mahai nye brgan kat ctu ....

Nafira usof said...

abang Ariff takut kuda yer.. sian..
tengok tuan nye cam tak takut ape.. hehehe

~Siti Hajar~ said...

Sy pnh p Putrajaya sekali je, tupun ms mula2 membangun dl, ms tu umor abg Danial br 6 bulan...hehe

Rajin eina terjah Putrajaya panaih2...hehe

Iela Fazielah said...

abg ariff sama mcm abg irfan..takut tgk binatang.. hihi

mama_ka0ri said...

Nape abg plak yg takut ni..hihi..

~~*Lady Salwa*~~ said...

ni masa KUD ritu ke? memang kalau ada apa2 program kat Putrajaya ni parking susah beno nk cari... sbb tu kadang2 sal anak beranak pegi nek moto je... hehe...

*tapi kalo dah berlima nanti tak dapek la nek moto dah... huhu

kayyana said...

anak yana yg besar tu pun takut kuda.. berani dari jauh aje.. hehehe