About

Wednesday, September 18, 2013

.: WW : Baby in tHe boX :.

As salam..

si hakeem ni, kerapkali sekarang ni berlakon jadi baby
siap buat aksi, merengek macam baby =P

ini, mintak susu, masuk dalam box..
baby katanya ^_^


macam-macam ragam si anak
^__^

7 comments:

ZazaMyMoon said...

hehe hakeem dah pandai nak baby baru kot.. mama dia buat2 tak paham pulakkkk hehehhe

Nad MamaZN said...

Hahaha
Sabo je la dak akeem ni :)

Sidratul Muntaha said...

ahahhaa
mcm2 plak ye
klu cake in the box pnh la dgr
ni baru 1st time tgk baby in the box
adik2
mcm2 la pangai ko
seb baek la mama ko sporting

Ms Haslina said...

hehe, umur begitu memang macam tu kan eina.
belum puas jadi baby dan manja dengan parent.

mummy_ayu said...

ha ha ha..mcm2 ..

Nafira usof said...

pastu menjerit sebab sangkut dlm tong kan~ hahahaahha

Imah Dinor said...

baru betoi...