About

Friday, September 13, 2013

.: wordless friday : ragam anak-anak :.

As salam..

Salam jumaat..
Eh ada lagi n3 tengahari ni ye..
Saja stok lama sangat terperam
Up saja.. si adik yg demam sehari..
Disusuli, sakit mata lepas tu, sekejap jugak..
Kemudiam..batuk dan selesema..
Sekarang sihat adanya..

Si abang, ada juga demam sekejap
Disusuli batuk dan selesema...dan muntah..
Sekarang dah sihat..Alhamdulillah...

Gambar diambil, masa adik demam, abang ok..sihat n cergas :-)
Layan jerlah, ragam si anak anak ni.. ^_^







P.s minat adik abang sekarang suka main mainan askaraskar dan bila tengok youtube, nak lagu 'inilah barisan kita' aje.. si adik pun dah hafal lagu tu ..semangat sampai angkat2 tangan :-)

8 comments:

Nafira usof said...

comelllll~
kalo delisha dia suka ikut lagi dlm tv. kiut jer duk joget2 depan tv.:)

Masya said...

abg kalau nak jadi askar sesuai sgt.. tp kene diet abg hihihihihi

~~*Lady Salwa*~~ said...

macam2 gaya ada... hehe

NzA said...

minat yg sama dgn abahnya tu..anak abah katakan......

Ibu Lala said...

Alot ciannya. Musim ramai yg x sihat ni.

nieda said...

Abg nmpk dah besar...handsome.adik pun comel

Lily@MamaZaraZareef said...

ariff nmpak makin chubby dah kan..mklumlah budak dah besar..

Maria Firdz said...

mmg musim demam kan.. Faiqah pun baru je baik dari demam..