About

Friday, September 27, 2013

.: si pemBuLi kuciNg ! :.

As salam..

Salam Jumaat yang mulia..

wordless jerlah ye jumaat jumaat ni..
ni haa, si adik akeem..
bukan tau takut dengan kucing
membuli lagi ada...
haih la....




selamber dia aje lah..
kesian kat kucing tu
dengan kucing lain, ada jugak dah terkena cakar
tapi apa diherannya si akeem tu
taktau serik pun..

*piccas disnap semasa balik kampung johor lalu~

p/s selamat berhujung minggu ^_^

14 comments:

::NureeN:: said...

bdk2 skrg mmg berani kan...
nureen takot nak bg anak2 men kucing.. depa pon mcm akeem.. men kucing bila d kg...
cuma nureen klau boleh elak ckit anak2 main kucing sbb depa tu x tahan, klau main lebih2 demam.. huhu

akeem steady lah..

mamaRIFQY said...

Hamboiii pgg camtu jerr kucing..huhuhu..iqy xbg sgt main kucing sbb ade experience athma

Maria Firdz said...

alahai.. kesiannya kucing... msti kucing tu fobia nmpk dia nnt...

eima said...

DIE TARIK EKOR KE TU ....nape k.ina tak tolong kucen tu kesian die ... kurus dan sakit lah kucen tu pas tu ..kesian ...

kayyana said...

aje die tarik je ekor kucing tu? Ya Allah... hehehe.. anak yana kene cakar lepas tu terus takut kucing.. bile nampak kucing muke dah cuak terus nangis sambil suruh yana dukung.. dah 4 tahun da tuh. hahaha

mummy_ayu said...

ya ampun..nukan main lagi dia angut kucing tu..berani dia.nie bukan dia takut kucing..tapi sure kucing tu yg takut bila nampak akeem tu.. he he.

Salma Tayo said...

alahai.kesian kcing tu.

Nad MamaZN said...

Ya Allah!!
Akeem!!!!
Hahahahaha..!
Tak terkata! Terus terbayang akeem n nayli pakat dok buli kucing
Hahahaha!

Masya said...

grrrr confident dia.. x takut langsung kene cakar yer...

Nafira usof said...

Allah!!!!
sabor jer lah.. pagang ekor jer yer?
kucing x cakar ke?

NzA said...

alooooooo...kesiannya kucing dik hakeen weh...lagi kesian nnti hakeem kalau kena cakar...huhuhu.....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

alolo..ciannye kucing tu..berani akeem ni..tak takut kena cakar.. :)

Imah Dinor said...

hai..braninya akeem ni...aina pun suka main kucing....

Lily@MamaZaraZareef said...

subhanallah akeem...beraninye die pegang kucing mcm tu yek..hihihihi