About

Thursday, September 19, 2013

.: maLam beriNai :.

As salam...

Salam hari khamis..
sambung lagi... haih la banyak betul episod cerita majlis perkahwinan SIL ni kan..
hehe.. biasalah kenduri orang Johor ni
meriah betul..
malam sebelum majlis kenduri sebenar..
ada sesi makan makan lagi dan persandingan..
malam berinai namanya... ^_^

jom layan.....

sudah sampai si mempelai~ ^_^

kami kami sibuk duduk di depan pelamin, nak tengok pengantin bersanding ^_^

bersama sepupu si abah dan anaknya, tua seminggu dari akeem..comel bb girl nih !

pengantin di singgah sana~
acara menepung tawar
eh si mama tak reti bab-bab ni
kurang pendedahan katakan..hee~
main belasah je menepung tawar..hee~
langsung tak pandang camera la si mama =P
si abang arif menemani ..



bergambar bersama MIL dan mak-mak sedara~

kami ~ eh anak-anak takde la.. akeem tidur awal, kepenatan, arif biasalah main saja la dia~

sesi menjamu selera sambil sambil tu
ada la sesi mengasah bakat menyanyi..
berkaraoke bagi yang berminat ^_^

mama tak layan sangat pun, malam tu makan sup tulang bersama roti..
selain menu utama, nasi putih berlauk~
yummeh !

..next stori marhaban di pagi hari dan majlis kenduri~

6 comments:

NzA said...

majlis kenduri kawin kt Johor mmg meriah sgt2....
Selamat pengantin baru buat SIL eina..moga bahagia hingga ke jannah....

~Siti Hajar~ said...

Bersanding mlm yer eina...lain negeri lain adatnyer kan, kiranya rumah MIL eina meriah org ramai berhari2 la yer...seronok la mcm tu...

Cantik SIL eina, berseri2..

Masya said...

berseri² malam berinai pengantin, warna coklat ker.. warna purple ni konfius mata saya

Nafira usof said...

meriah betol majlis kat negeri johor yer.. malam berinai pon bersanding jugak kan~

Lily@MamaZaraZareef said...

teringat dulu2 kite pon berangan nak wat malam berinai gak..tp mcm sian kat famili husbnd kena datang berulang kali kan last2 mengalah lah tak buat..baju songket yg konon nk pakai malam berinai tu kitorng pakai wat outdoor ps jek time hari majlis..kekekkeke

ch@ said...

Yeah...itula org Jhr. Kemeriahannya pasti diingati. Mcm2 mknn ada. Mcm2 acara pun ada. Paling best, kutip tol ms hr bersanding. Cantikla hijau pepel khemah tu.