About

Friday, September 13, 2013

.: bertaHan SeHari :.

As salam..

salam jumaat yang mulia..

akhirnya dapat juga beli susu ni dan dapat hadiahnya..hee~
si abah beli di Speed99 area rumah..
dutch lady 123 dan dutch lady 456 (masing-masing 1kg x 2pax =rm 38++)
murah kan.. ^_^

malangnya bertahan sehari jer..
isi air untuk adik minum
 adik takmau, terus dicampaknya bekas tu..
terus pecah bahagian bawahnya tu..
haih la adik... nak marah pun tak guna..
bukan faham itu budak kecik..
hukhuk..
biru abang punya, merah-biru adik punya..comel.. tapi sekejap aje bertahan..huu~

model susu lutch lady dengan hadiahnya.. model suka betul tak berbaju..haih la..huu~
p.s selamat berhujung minggu... cuti sampai Isnin kan..bestnyer... ^_^

14 comments:

Ena said...

heheh.. model botol air comel..ow tp dah rosak ye salah satunya.. x pe.. nanti leh beli yg lain.

mummy_ayu said...

tu la..hari tu nampak iklan nie..comel jer bekas air tu..

amy said...

budak2 kecik has..nak marah sayang pulak coz dia pun tak tahu hehe comel tul akeem ^-^..dah besar arif kan..:)

nieda said...

Hehe...comel model tu

@e_da said...

comel la botol tu.. aritu anak sy nak juga.. tp dia dah tak minum susu tu so takleh la nak dapat.. ehheh

ieda immi said...

ekkeke model comel ..
aduh budak2 kan dikk x suke main campak aje .. kalau kita x sabar ade yg kena ekek ;)

Rizziela said...

ok lah ..pecah sebab kena baling.. ni baru nak buka dah rosak..mcm mana tu

Nafira usof said...

sama kak! delisha punya pon dah pecah. terjatuh dari tangan dia..terus keluar air dr tepi.. huhuhu. memang x tahan lasak bekas tuh kan~

Nad MamaZN said...

Akeem sama mcm nayli
Asal tak suka apa2
Semua nak dicampaknya
Huhu

Ms Haslina said...

kita pun simpan je botol tu eina. kualiti botol macam kurang sahaja.

~Siti Hajar~ said...

murah la eina rm38++ tu, sy beli rm44.90 tau, tp botol air tu xpnh guna lg, sayang nk guna sbnrnyer..hehe

Masya said...

amir pulak x suka bekas tu huhuhu .. langsung tersadai kat rumah tu...

selamat bercuti

Ibu Lala said...

Buat hiasan boleh la kut.

Maria Firdz said...

mujurlah free.. hmm.. nk marah pun bebudak kan..