About

Thursday, August 1, 2013

.: MenuRuN :.

As salam..

Salam Ramadhan ..

menurun...
kalau maknye hantu laksa..
anak-anak pasti berhantu laksa juge..
hehe..
anak-anak memang suka..
kalau beli, sebungkus untuk mereka berdua..
mak nak numpang sikit pun tak boleh..

layan si adik ni mam laksa..
nak suap sendiri je makan sekarang ni..huu~



..aaaummm...
sedap ye dik.. ^_^

buat sendiri puas hati la makan..

p/s kian menghampiri 1 syawal.. tapi aura syawal belum tiba tiba jua...huuu~ persiapan belum lengkap lagi ni..huu~

6 comments:

mummy_ayu said...

cedapnya..Ayu tak makan lagi laksa bulan puasa nie..hari tu nampak but tak beli pun, takut tak cedap..
yg ikut Ayu..Abang Ian..dia memang suka laksa.. yum yum..

ieda immi said...

aummmm cedap nyee yeee ;)

eima said...

smlm ai buat laksa ...huhu sampai rumah pukul 6.15pm siap masak pukul 6.50 gitu ... yeay cepat sbb beli laksa minyak tu je senang ...tp tak la sedap sgt ...

akeem kite leh geng ... laksa fav achik tau

pena rozie said...

Laksa memang sedap....

Nafira usof said...

sedapnye dia makan~
untie tngok pon terliur~
:)

ch@ said...

Smg thn ni dpt merasa laksa akak lg.
Hakeem yg sentiasa memikat hati. Comel. Tak pedas ke dik?