About

Thursday, August 1, 2013

.: MeNu aWaL RamaDhaN :.

As salam..

alahai.. tak sempat-sempat nak mengabadikan kisah balik kampung..
belum sempat edit piccasnya..
herm..

layan jerlah, n3 dalam draft ni..
menu awal ramadhan dulu..
fist week weekend di bulan ramadhan..
menu cepat-cepat dimasak..sedap-sedap dimakan.. ^_^

agar-agar paling mudah.. saja bentukkan dalam  bekas ribena..kiut je hasilnya..hehe~

goreng ubi.. sedap la.. masih berbaki ubi nya, tapi tepung pula dah habis..huu~

sup tulang meletop !..haha..meletop la sangat =P

menu utama : bihun sup utagha ja hari tu.. ^_^
sekian, kisahnya menu bulan puasa di awal ramadhan lalu..
masih banyak menu ramadhan yang disnap, semasa balik kampung lalu..
ntah masih cukup masa ke idak untuk diabadikan sebelum menjelang syawal..

isnin depan last kerja
selasa dah mula cuti wajib bagi ofis mama tu..

p/s selamat berbuka untuk petang nanti.. ^_^

7 comments:

mama_ka0ri said...

sedap2! comei je agar2 ribena..

ch@ said...

Rajin btl akak ni. Bkn je akak tapi org2 yg update menu buka sahur amek gmbr upload...haih! Apsal kita mcm x cukup masa je nk buat camtu? Muskel.

eima said...

ai pun tak dak masa sbb mls nk cr henpon ... hahaha

syok tu dpt bihun sup tu ... fav ai gak tu ... sedap

Nafira usof said...

sedapnye juadah berbuka.. terliur~

Ms Haslina said...

Sup-sup ini memang sedap kalau masak sendiri kan eina. maklumlah mesti nak bertambah-tambah hirup sup tu.

Imah Dinor said...

agar2 xpernah masak lg posa i...sup tulang mst best tuh...

NzA said...

nasib baik tgk waktu pagi sblm sahur......he3X....