About

Wednesday, August 14, 2013

.: KeNaNGan 1 SyawaL : 2013 :.

As salam..

Salam Syawal..
Kenangan 1 Syawal..

Mood anak-anak tak baik time bergambar
tak best betul..
si abang lagi la mengada-ngada..
alahai..apa nak dikata..mana yang ada sajalah..

bergambar agak lewat, tunggu FIL balik dari Masjid..
then, ada tetamu datang lebih awal..
so, postpone bergambar..jadinya mood anak-anak dah non ado.. ^_^

worldless.. meh tempek gambar saja..
theme this year : blue colour.. ^_^

oh ya, kami cuti raya cuma sehari, itu pun pagi raya baru sampai..
so memang sehari semata beraya tahun ni..
raya kedua - di rumah 3 beranak, si abahnye kerja
raya ketiga - bawa anak-anak jalan shopping mall saja
raya keempat - lepak di rumah saja kemaskemas apa yang patut
raya kelima - si mama dan si abahnye dah mula kerja semula..

jom layan gambar mana yang ada
1 syawal saja ada gambar raya..huu~
awat la si abang lagu tu...huu~adik songkok ntah ke mana-mana dah.. =P

mak ucu dan anak-anak buah, si abang arif mula buat peel. takmo bergambar dah..huu~

SIL n family... hujung tahun bakal bertambah ahli..Inshaa Allah.. ^_^

Us ~ kekurangan disitu, si abang arif, lari takmau bergambar langsung, siap nangis2.. haih..

paksaan, si abang tetap berdegil.. takmau jugak tengok camera..hee~

sudahnya jadi gini.. haha.. si abang arif tu, protes mende ntah.. =P
tengah bergambar, 1 family bapa saudara si abah datang.. ajak diorang bergambar sama..
penuh warna warni family Utih ni..4 pasangan sudah berkahwin.. ^_^
muda mudi belaka..

tak cukup korum..si abang arif la.. mana dah dia pi menyorok..takmau bergambar jugak lagi..ngee.. sabar jerlah..
ok, rasanya itu saja gambar yang sempat dicapture pada 1 syawal lalu..
2 syawal dah selamat balik ke KL semula..
so, tak adala gambar ..hee~

Ps. kenangan yang Indah untuk dikenang... ^_^..time-time macam ni, mulala teringat kampung halaman dan adik beradik sendiri..hukhuk.. :(

15 comments:

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir & batin , kami pun mana yg sempat jerlah nak possing² ni.. buat kenangan ...

ZazaMyMoon said...

Seronok bila semua family berkumpul kan mama lieyna.. meriah raya =)

Rizziela said...

ada gak gambar sekeluarga..kami mana adooo

Qashmere said...

Biasalah mood budak kecik ni unpredictable. Kadang2 ok kadang2 tak.

Semua nampak ceria dengan baju raya masing2

Hanis Azla said...

As-salam lieya..

Salam Aidilfitri.. akak sekeluarga pun tema biru tahun ni.. bab bergambar pun sama.. anak2 bujang masih tak nak beri kerjasama time nak ambil gambar hu..hu..

eima said...

ok la jugak ... kami ni dah pukul 4 lebih br bergmabr ...dah masham pun ...hahahha pastu mood anak2 lagi la

ct rahani said...

wah biru ye kak.. cantik!.. sama la anak2 sy kak.. kemain susah nk bergambar.. ikut mood diorang.. yg mana ada jelah.. janji ader utk kenangan.. :)

Imah Dinor said...

meriah ...walau pun sari tp puas hati dpt gak bgmbr sfamily..kami pun abg ijat buat perangai gak hu...

Fieza79 said...

Waa meriah nya lahh...msti syok kn..
Fieza thn ni dh krg br gmba br posing...snap skpng 2 utk knngan je..tu on snap pki hp je

Cho Zila said...

1 syawaljer der gambar rayakan... memang indah untuk dikenangkan...tiap2 tahun mesti kena ada baruler rasa raya,,

Gieyana said...

dpt gk uols bergambar..kite bergambar adik2 jer..tu pon side mertua..side sendiri non adoo..:)

cantik kaler uols..igt nk choose this kaler gk..tp hb x nak..:)

maszmadi said...

huhu, raya sehari je yerk.. x per ujung minggu ni raya sakan la pulak.. hihi

selamat hari raya, maaf zahir batin..

Maria Firdz said...

Sellmat hari raya... Seronok keluarga dpt berkumpul bersama...

Lily@MamaZaraZareef said...

yelah..same tema kita kan..hehe..tulah..raya sehari je kan xpelah mujur dpt gak blk kg..:-)

LYAfrina said...

salam aidilfitrieina
maaf zahir n batin

kebetulan kan..
last year tema kta grey.. ala2 dah tu.

thn ni..kt membiru plop ye..