About

Sunday, August 11, 2013

.: 3 SyawaL :.

As salam...

Salam Syawal...
Salam Aidilfitri..

N3 pertama bagi bulan Syawal.. ^_^
2 Syawal dah selamat berada di rumah sendiri..
Malam raya baru berkesempatan balik kampung, selepas si abah selesai tugas jam 12am..
 430am selamat sampai di Kampung si abah, Pontian Johor..
sempat pekena ketupat rendang dulu, sebelum tidur sekejap..
si abah ler penat koot, balik kerja terus drive..
si mama, sedap le lena sepanjang perjalanan..ngee~ =P

sempat tidur 2jam, 630am dah bangun..
1 Syawal dah tiba.. ^_^
Alhamdulillah dalam kata, pagi 1 Syawal di KL. rupanya..
ada jugak kesempatan, balik berpagi raya di kampung..Alhamdulillah..

sempat sehari beraya di rumah sanak saudara si abah yang mana sempat
esoknya, 2 Syawal bertolak balik seawal pagi
si abah masuk tugas semula..

2 Syawal, kami dirumah..kemas ituini..
3 Syawal, si abah cuti semula.. jalan2 bawa anak2 ke shoping Mall saja..haha..
pagi sempat buat soto sempoi, tak cukup bahan eksesori..
belasah, janji menu raya jugak tu.. hee.. sampai ke malam makan itu aje..

then, malam..kemas-kemas balang kuih raya dan kerepek..
mana yang ada, mana tau kot2 ada yang nak datang terjah..hee~
dah ready...

siap ! ^_^
kemudian...
malam buat draft n3..
waaah banyak benoor stok gambar nak tempek kat belog ni..
herm... harap ada la kesempatan, nak celoteh..

ok, terpanjang sudah membebel..
ntah ada ke kengkawan singgah sini ni..
sure ramai yang mood cuti-cuti raya lagi kan..
mama isnin dah mula tugas..
esok last untuk santai-santai..
so, gunakan sebaik mungkin ! 

k, salam syawal buat semua..

p/s mai singgah umah mama @ bukit jalil ni.. ^______^

3 comments:

Fieza79 said...

Slm Aidilfitri bt eina skluarga..sure meriah kn rya eina hihi



Imah Dinor said...

wah byk kueh raya..bleh g terjah ni...

Masya said...

tahun ni sy beli kerepek jer .. ingatkan x de sapa nak dtg .. sekali hambikk semalam kak ipar metua serang .. dah habis.. sudah .. mana nak cr stok kerepek lg biskut memang x beli...