About

Wednesday, July 17, 2013

.: WW : pRoJek diaM-diaM si aDIk :.

As salam..

aktiviti diam-diam dia..
sendiri ambil di meja makan, sendiri capai..
alahai adik.. sedar-sedar dah comot, malas nak marah..
terus ambil camera ;P





baaaikkkk punya gali ye dikkk... !

p/s selamat berbuka .... eh.. 730pm nanti ye.. ^__^

9 comments:

Zura@Iwan said...

dia mkn apa tu?
kaya ke? hehe

pena rozie said...

Anak rozie pun mcm ni jgk mase kecik dl.... Ade gak gambar kenangsn,,,,

eima said...

amboi siap amik sendrik tu .. lapo la tu ek ..sian die ... seb baik la manis klu asam ke cili boj tak ke naya akeem

Nad MamaZN said...

Hahahaa..!
Abes la kaya kat umah tu dikkk :)

Imah Dinor said...

terbaiiiikkk..mcm la herokn....

::NureeN:: said...

hehe... teringat emir.. gini jgk dia..
apa sja atas meja dicapainya huhu

Nafira usof said...

Astaga.. hahahahaahha.*pitam.
selera plak tu makan nye.. macam makan keropok jajan jer. hahahaha

ismaliana sulaiman said...

makan apa tu akeem.. kaya yer.. ptt lah dia korek sungguh2 sedap tu lemak2 manis.. hehehee... adat lah ada anak kecik iena.. anak2 kat umah ni penah juga jd mcm ni...

Ibu Lala said...

Cian dia. Lapar kot. Tu yg pandai ambik sendiri je tu.