About

Wednesday, July 10, 2013

.: WW : NosTaLgia - basikaL :.

As salam..

gambar capture semasa balik kampung jugak ni..
basikal jadi mainan si adik.. ^_^


p/s memang noltalgia, teringat zaman kanak-kanak suatu ketika dulu.. ^_^

SELAMAT BERBUKA PUASA....

15 comments:

Nafira usof said...

huhuhu.. memang nostalgia betol n3 nih.. rindu pulak nak balik kg..huhuhu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

mmg nostalgia..
saya pun ada dlu..
tp mmg tahan kan beskal ni.. heheh

selamat berpuasa gak mama lieyna!

Masya said...

sapa punya basikal ni kak, nampak dah lama btl.. mmg nostalgia hihihihi

ch@ said...

kita ada basikal ni... laju dan ringan.

::NureeN:: said...

ada lg yerr...
beskat nureen dh lama dok kedai besi buruk gamaknyerr ahahha

eima said...

yg mak sedara aku lagi antik tp geram sgt ngan jiran die lempar nye basikal tu ke tanah sampai patah 2 sbb geramngan anak die asek amik bw balik ...melampau time tu aku umu 6 tahun kot... basikal tu rasanye dah hampir 15-20 tahun ....syg sgt

Lily@MamaZaraZareef said...

basikal lama ker nih..tahan smpai skang eh..mmg nostalgia..=)

~aSHa~ said...

asha pun ada basikal ni dulu2..ehehehe

Maria Firdz said...

Basikal sy dh dimodified... Huhu... Dh xde bntuk asal sbb ank sdra guna g sekolah.. Huhu

LYAfrina said...

waa..sungguh antik ni..

LYAfrina said...

salam ramadhan dari lya sekeluarga

Imah Dinor said...

kat rmh mak mst lg byk brg nostalgia...

ADEEYA said...

selamat berpuasa :)

kayyana said...

tgk gambo pun tau nostalgia nyer.. hehehe

Izan Ishak said...

dulu2 pun izan ada! dahlah rumah atas. main pulak basikal... habis gegar2 satu umah.