About

Wednesday, July 10, 2013

.: WW : NoltaLgia - menyaPu haLamaN :.

As salam..

yes, memang noltalgia..
dulu masa duduk kampung, pagi-pagi dah kena menyapu halaman.. ^_^

gambar hari pertama di kampung, masa balik johor minggu lalu-lalu..
p/s indahnya kenangan di kampung halaman...huu.. ^_^

12 comments:

ZazaMyMoon said...

bestkan duduk kampung mcm2 benda boleh buat kalau dibandingkan dgn dok KL huhu

@e_da said...

seronok kan.. lama tak buat.. lepas sapu bakar terus sampah tu.. sedap je bau asap daun2 tu.. hihi mmg nostalgia.. kecik2 je dulu selalu buat

eima said...

tak penah sapu laman tp klu kena cabut rumput kecik2 dulu ade la ... tok suruh

amy said...

wah has really jarang nampak skrg ni org sapu dedaun kat halaman umah ^-^..almaklum kat bandar manela nak ade kan ^-^ selain tu boleh jugak exercise keluar peluh kan ^-^

mama_ka0ri said...

seronoknya balik kampung!!

sapu2 terus bakar sampah..hihi..

Masya said...

suka suasana pg mcm ni.. menyapu kat laman ... lps tu bakar, sukati jerkan.. mmg memorilah ... dahlah sy ni katgori x tahan kene gigit nyamuk..

ch@ said...

buat pagi2, sampai peluh2. suka2.

~aSHa~ said...

seronok duk kg ni

Maria Firdz said...

Huwaaa.. Buatkan sy rindukan kg halaman.. Huhu

LYAfrina said...

klo kalo kat bndar2 ni mana nak cari daun kering camni..suasana tenang camni kan..

Imah Dinor said...

tu la pasal...kadang dok tringin gak rmh rwg t nak tanam rumput bleh sapu pg2 he...

Izan Ishak said...

ni yg rindu nak balik kg ni eina... hukhuk...