About

Friday, July 19, 2013

.: paSar petaNg @ PeKan Nenas :.

As salam..

salam Jumaat dan salam Ramadhan..

belum habis stok cerita balik kampung..hehe~
tempek jerlah gambarnya ye..
kenangan semua ni.. jarang-jarang berkesempatan nak snap piccas..
alang-alang si abah menyenap, tempek sajalah..

jalan-jalan petang sebelum bawa anak-anak ke playground pekan nenas..
singgah pasar basah @Pekan nenas..
awatnye di angkat baju si abang tu..haih..


dari depan. SIL no.1 tengah pregnant +-5 bulan, next SIL no.2, naik pelamin bulan 8 nanti..

bertentangan tu, ada orang jual air tebu.. terpikat nak membeli.. tengah tunggu toke' ^_^
p/s sekejap je dah 10 ramadhan kan, kiranya 1/3 sudah berlalu, alahai... baju-baju tak berjahit lagi tu.. weekdays, penat mata la nak menjahit..huu~ harap sempat la..alaahai... happy weekend!

9 comments:

Nad MamaZN said...

Hepi wiken kak!
Cayok cayok siapkan menjahit this weekend :)

nea lopah said...

Best nya balik kampung. Pekan nenas ni kat mana ek?

Nafira usof said...

Happy weekend jugak..

zura semua tempah jer.. mmg x de masa lah nak jahit sendirik skrg nih.. hehehe

mama_ka0ri said...

mama lieyna buat mama kaori jeles jerk..asyik entry balik kampung jer..hahahaha..

Imah Dinor said...

rajin menjahit,byk dpt pahala..mnjahit tuk org2 tersayangkn...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cepat jer masa berlalukan..esok dah 11 ramadhan..tak terasa...tak sabar gak nak balik kampung ni.. :)

Happy weekend eina..!

Lily@MamaZaraZareef said...

rajin abahnye snap2 gmbar..klu husbnd kite kem salammmmm...heheheheh

ct rahani said...

ikan fresh2 kan kat sini kak.. :)

ch@ said...

tak sabar nak tgk sedondon lg thn ni. thn dpn kita nak tempah dgn akak boleh tak? ingat nak buat sekayu. senang.